[XOne] Halo: Combat Evolved Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 feb 2011.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat had je dan verwacht van een HD-heruitgave? Nieuwe campaign? Nieuwe levels? Ik vind het juist super.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had stiekem gehoopt dat ze ons zouden wegblazen met de graphics.

Maar een remake in de Reach engine neem ik ook genoegen mee, Silent cartographer en Assault on the control room here i come!

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vooral die laatste. Die map was geniaal. En natuurlijk Final Run!

Maps in latere Halo games hebben nooit het niveau kunnen halen van CE :mad:

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb geen problemen met hoe de campaign is aangepakt, hoef ook geen nieuwe levels of iets dergelijks, het ziet er goed uit.
    Wel een probleem dat er geen MP is in de stijl van CE met online...

Is geen remake in de Reach engine, ze hebben de al bestaande engine een opfrisbeurt gegeven.

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, supervet dan! :D

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Snap niet dat ze de multiplayer op deze manier gaan doen. Feitelijk is het dus gewoon de Reach multiplayer maar dan met de Halo CE maps. Reach heeft al overduidelijk laten zien dat remakes niet altijd werken met de nieuwe mogelijkheden.

Bloodgulch is de slechte map in Reach en ik vrees dat de meerderheid van de CE levels niet gaat werken op deze manier. Waarom niet gewoon de oude multiplayer met alleen wat nieuwe looks?

7. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben blij dat ie komt en ik ga hem kopen. Als je alleen loop te zeuren koop je hem niet!
    Hij komt iig niet voor de volledige prijs in de winkel!

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik hoop dat dat ook betekend dat je weer heerlijk oldskool de warthogs kan lanceren, tower 2 tower _O_

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hou is op man. Ik geef gewoon kritisch weer waarom ik denk dat de multiplayer niet gaat werken.

Singleplayer is tof voor de mensen die het nog nooit gespeeld hebben, maar kan zelf nog steeds van het origineel genieten.

10. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Halo-remake kan wisselen tussen originele en HD-beelden

Halo: Combat Evolved Anniversary biedt gamers de mogelijkheid om op elk moment tijdens de game te wisselen tussen de originele game, en de remake met HD-beelden. Dat meldt 343 Studios in een video op Halo Waypoint.

Met een druk op de knop kunnen spelers wisselen tussen Halo uit 2001 en Halo anno 2011. De game voelt volgens 343 Studios' Frank O'Connor nog net zo aan als tien jaar geleden. Op de graphics na heeft 343 Studios dan ook bijna niets aangepast. Dat betekent dat wapens en voertuigen nog net zo krachtig zijn als in de originele game.

"Het pistool is terug en is nog steeds volledig overpowered", draagt O'Connor aan als voorbeeld. "Drie schoten in het hoofd vanaf elke plek in de map doodt alles." Bonnie Ross, hoofd van 343 Studios, voegt hieraan toe dat de coöperatieve modus eveneens terug is, maar nu speelbaar via Xbox Live.

Halo: Combat Evolved Anniversary bevat meer informatie over Halo 4. Dat onthulde Frank O'Connor in een video op Halo Waypoint.

Halo: Combat Evolved Anniversary bevat terminals, zoals de fans die kennen uit Halo 3. Deze terminals geven meer inzicht in het Halo-universum en "je komt misschien wel iets meer te weten over het verhaal van de andere grote Halo die vandaag werd aangekondigd", aldus iemand van 343 Studios.

De terminals bevatten geen tekst zoals in Halo 3, maar korte videos waarin de informatie uit de doeken wordt gedaan door het personage Guilty Spark. 343 Studios belooft ook dat de terminals in Combat Evolved Anniversary gemakkelijker zijn te vinden dan die in Halo 3.
    Remake

Halo: Combat Evolved Anniversary en Halo 4 werden maandag tijdens de E3 persconferentie van Microsoft onthuld. Combat Evolved Anniversary is een HD remake van de eerste Halo en verschijnt in november: 10 jaar na de release van de eerste Halo-game, Combat Evolved. Halo 4 verschijnt in 2012 en is het begin van een nieuwe trilogie.

Bron: Gamer.nl

Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hell yeah! Je kan zeggen wat je wilt over 343 maar als ze het pistool in tact hebben gelaten dan zijn ze nu al beter dan Bungie :cool:

12. Seh

Seh Guest

Paar maanden terug de eerste game nog eens uitgespeeld met een maat, wat een uber game is dat nog steeds. _O_ Kan niet wachten op de remake.

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik hoop niet dat remake zo moeilijk wordt als de eerste halo. Legendary was echt onmogelijk destijds :+

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond Halo 2 een stuk moeilijker op Legendary. Vooral de eerste paar levels

15. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Kregen jullie ook kippenvel bij die trailer waarin ze de verschillen tussen 2000 en 2011 laten zien? Man, die scène waarmee CE begint... Volgens mij was ik zeven (!) toen ik die game speelde. Zulke geweldige tijden mee beleefd! Ik heb zelfs een week niet kunnen slapen omdat ik zo schrok van die twee Hunters in het level waarbij je bij strand en zee bent! Volgens mij zie je dat level ook in de trailer! :D

Deze trailer bedoel ik:

[yt]U95yDEhEUl8[/yt]

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Legendary was echt appeltje eitje, alleen met The Library had ik wel redelijk wat moeite soms, verder was het allemaal best goed te doen imo, de ene kill-tro-city na de andere :+

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind Legendary moeilijker in iedere andere Halo. Plasma Pistol + Pistol is alles wat je nodig had. Needler wilde ik ook nog wel eens gebruiken. Heb hem zo vaak met een vriend uitgespeeld zonder dood te gaan. Andere heb ik altijd meer moeite mee gehad. Maar als je een beetje met de plasma pistol kunt om gaan is iedere Halo een eitje :)

18. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Ziet er goed uit! Wat ik me wel afvraag is wat de lengte van de singleplayer is? Heb CE nooit gespeeld :eek:

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit me nu af te vragen, hoe zit het met de PAL/NTSC gedeelte, zal het een port worden van de NTSC versie, of krijgen wij weer een slome PAL versie?

En als we PAL krijgen, kan ik em dit keer wel op mn VGA scherm spelen, of moet ik alles weer op mn tv aansluiten?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik het me goed herinner waren die maps alleen veel langer als tegenwoordig. Assault on the Control Room op Legendary duurde iets van 4 uur :)

Deel Deze Pagina