[XOne] Halo: Combat Evolved Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 feb 2011.

1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wel echt mooi dat alles intact is gebleven. In feite is het enige verschil nu in de 2011 modus dat de textures en belichting beter zijn. De rest is allemaal precies hetzelfde (animaties, geluid, lay-out levels, damage etc.).

Ik vond de animaties al houterig in de trailer, nu weet ik waarom: ze zijn 10 jaar oud! 8)

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Beste battle in heel Halo blijft wel het einde van Two Betrayals (Final Run), waar de flood en covenant in een gigantische battle zitten. Ga 'm waarschijnlijk toch wel halen :+

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Leuk, remake Halo CE multiplayer. En het eerste wat je ziet is een assasination move uit Reach |:-

Straks heb je zeker ook armor abilities.

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Waarschijnlijk wordt het hetzelfde als bij ODST gedaan is. De Halo CE remake, plus een Halo: reach multiplayer only disc met een classic map mappack erop.

De campaign lijkt me geweldig. Alleen jammer van die Reach multiplayer.

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb al een paar keer gepost dat de multiplayer van de CE remake gewoon Reach mappen zijn gebaseerd op CE mappen. Je heb dus OOK armour abilities en de wapens van Reach, geen almighty CE pistol.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    WTF hoe lame is dat!

en toch ga ik de game meteen halen en volop online spelen

Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga hem alleen voor de SP halen. MP van 3 was al kut en over die van Reach maar niet te praten...

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Kijk Reach kan ik nog begrijpen, maar waarom is er zoveel haat naar Halo 3, vind het nagenoeg hetzelfde als 2, met een wat slechtere BR.

9. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik was verdomde blij toen ik las dat er een remake kwam....totdat ik hier nu net las dat het reach multiplayer wordt. bah zeg.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het enige wat tot nu toe bevestigd terug komt uit Reach zijn de assasinations. Sowieso staat op de video op de vorige pagina dat de wapens en voertuigen hetzelfde zullen zijn. Dit is zo'n beetje het belangrijkste voor de gameplay.

Daarna komen snelheid en zwaartekracht denk ik. Lijkt me dat ze deze zaken wel allemaal op dezelfde manier in kunnen richten. Ze gaan er heus geen AA's in gooien ofzo. Bovendien hebben ze bij Reach ook al serieus geprobeerd om de oude ervaring terug te krijgen (Classic playlist) en slechter als dat kan het nooit worden :)

11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het wordt geen port, het wordt gewoon een geheel nieuwe game. Het is dus gewoon HD rendering. Het is gewoon opnieuw geplaatst in een nieuwe engine. Met twee verschillende texture en lichtmodellen (de oude en de nieuwe). Waartussen je dus kunt switchen.

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Zover ik heb gelezen en gezien word de campaign mode niet aangeraakt qua gameplay en blijft trouw aan het origineel.

Alleen de multiplayer mode word hetzelfde als reach maar dan op de classic maps. Als reden zodat er geen twee verschillende Halo multiplayer games zijn.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    @ Ryan: Post eens een bron dan. Wat nemen ze over van Reach en wat niet? Want in een interview zeggen ze dat de pistol nog steeds raped _O_

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daarbij, wat boeien Assasinations? Je hoeft ze niet te gebruiken. Alleen mensen die willen verliezen gebruiken ze, zoveel tijdverlies!

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Jammer dat bepaalde mensen dingen roepen alsof het feiten zijn...zonder een bron aan te geven. Dat roept bij anderen frustraties op, die misschien helemaal niet nodig zijn.

Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat de Halo CE maps gewoon een classic speelmodi zijn; die heb je nu ook in Reach; dan speel je dus gewoon een MP match zonde de extra's die ze nu hebben (zoals sprinten bv).

Simpel opgelost.

16. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie ODST nog? Een disc met daarop de campaign en een andere disc voor Halo 3 multiplayer, met daarop alle DLC maps?

Dit wordt (hoogstwaarschijnlijk!!) precies hetzelfde. Halo 1 campaign is letterlijk Halo 1 met updated graphics en een co-op optie over XBL. De multiplayer maps zijn gewoon voor de Reach multiplayer, omdat ze de community niet wilden opsplitsen. Daarom dat je Assassinations en sprint zag in de trailer. Ook zal de playlist met de Halo 1 remakes een update krijgen zodat we de 3 schoten pistol krijgen en het algemeen meer aanvoelt als Halo 1.

[yt]eiJKU_suoLQ[/yt]

Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Op naar The Library en The Flood. _O_

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze denk wel kopen, lijkt me wel leuk. :D Ik heb zelf pas vanaf Halo 3/odst/reach gespeeld dus voor mij is het gewoon een nieuwe Halo.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het zal wel ruk worden, anders hadden we er vast wel al iets van gezien tijdens de announcement. Lijkt mij.

Kinect is gaaf, maar normale games die dan 'Better with Kinect' zijn, dat is gewoon minder.

Deel Deze Pagina