Werkt prima idd. Maar je merkt toch ook wel dat het gestreamed wordt. Maar dat kan ook aan de servers liggen, die volgens mij nog alleen in de VS staan?
De PC versie bedoel je? Die kan je gewoon van de website van OnLive downloaden. Account aanmaken en gamen. De tablet versie heb ik niet getest. Ik had Dirt 2 gespeeld ermee en merkte niks van het streamen. Alles liep compleet vlekkeloos. Vond het verbazingwekkend goed werken!
Wat apart dat het hier niet meer aandacht krijgt. Servers staan helaas alleen nog in de USA. Maar als het nu al redelijk werkt. Ze hebben idd (wist ik niet), omdat het zo lang duurde, EU connectie laten maken met de servers in Amerika
ze komen wel naar de UK over benelux is nog niks bekent, maar denk dat wij dan wel in ieder geval alvast servers van uk kunnen gebruiken voor betere connectie dan dat het nu is? Met tablet kan je trouwens niet gamen volgens mij? je kan dan alleen spectaten..
vermoed van wel. UK is echter ook pas aan het eind van dit jaar toch? Vanavond de app eens installeren dat meekijken lijkt me ook gaaf
Kan dit topic trouwens niet beter verplaatst worden naar PC gaming? Je kan trouwens elke game een half uur gratis spelen. dat is best prima voor korte racejes als je even tussendoor wat vermaak zoekt
dunno. Ik zag wel dat je er nu 1 gratis krijgt bij het pre-orderen van Duke Nukem. Best verleidelijk. Ding ziet er nl zo gaaf uit edit: even snel de app geinstalleerd op mijn laptop. Damn wat ziet dat menu er slick uit! Amnesia even snel opgestart en het werkt iig super gemakkelijk. Van het weekend even wat uitgebreider testen en kijken hoe het zit met lag, graphics etc
Damn, Onlive komt dus ook op de apple machines. Nooit gedacht dat die gekke dingen geschikt zouden worden voor gaming.
Nouja echt belachelijk moeilijk is dat toch niet? Zover ik OnLive begrijp stream je gewoon het spel dus OSX draait dan niet eens het spel zelf.
Heb het net even geprobeerd met Assassin's Creed: Brotherhood. Werkt normaal niet op mijn laptop maar nu dus wel! Ik heb soms wel even last van framedrops maar dat zal dan aan de servers liggen.