Ik had gehoopt dat Ubisoft tijdens de pers conferentie er af mee zou sluiten. Maar dat was AC:R. Ook vet, maar RS staat toch veel hoger
Jeej weer een half uur rond de auto lopen en headtracking wat we nu wel kennen. Show weerseffecten, nachtrijden en weet ik veel wat!
Misschien dat ze nog wel wat nieuws aankondigen. Ben bang dat wisselende weersomstandigheden er niet inkomen. Dag/Nach cyclus heb ik kleine hoop op. Ik vind wisselende weersomstandigheden overigens geen must.
Das waar Maar ik denk dat 12 auto's op de baan + regen een droppende framerate gaat geven waar niemand gelukkig van wordt.
Er zijn toch wel meer games die meer presteren zonder framedrop? F1 2010 bijvoorbeeld. Zal weliswaar grafisch minder sterk zijn etc, maar het zou gewoon moeten kunnen vind ik.
Ik ben daarin niet zo'n expert maar FM levert wel 400+ auto's die elk hun eigen physics hebben etc. Dus met regen erbij worden CPU en GPU wel heel erg op de proef gesteld. Daarbij dus geen onbeperkte ruimte op xbox 360 medium + geen onbeperkte tijd om te programmeren.
IGN heeft vandaag trouwens nog 2 secret sequels op hun showlijst staan. Eentje zal wel Halo 4 zijn, die andere Shenmue 3?
Ja, dat komt omdat er nu geen drol meer te bespreken is, aangezien de conferences allemaal geweest zijn.
20 minuten gameplay van Batman Arkham City : http://uk.ign.com/videos/2011/06/07/e3-2011-ign-live-batman-arkham-city?objectid=55047
Aan die paal te zien aan het einde van filmpje 2 wordt het dus ouderwetse 2D Mario gameplay in 3 dimensies! Hier is trouwens de full demo: [yt]AX97yWy7uyI[/yt]