Moi Co-op, graphics, gameplay (voor zover ik heb kunnen opmaken uit previews en trailers), gore en natuurlijk zombies maken het sowieso een must-buy! Gameplay filmpje van E3 ziet er nice uit btw.
Zit te twijfelen om deze game te kopen. Het ziet er allemaal wel leuk en aardig uit, maar ik wacht nog even wat reviews af
Ik ook want ik krijg een beetje het gevoel dat het te lang is uitgesteld 3 jaar .... kijk maar naar Duke Nukem (ik heb hem qua nostalgie) .... maar dit spel moet dus echt niet gaan achterlopen qua graphics!
Kijk eerst de eerste reviews even goed na. Ben bang dat de controlls gaan zuigen en beetje bang dat het heel snel saai gaat worden. Maar als ze dat goed aanpakken ga ik de game zeker halen na 3 maandjes oid. Weet zeker dat hij snel bij de budget titels komt te staan bij sites als Zavvi
Nice. Vind ik altijd wel leuk wanneer er challenges in de game zelf zitten & de wapens zijn awesome: Stok met spikes .
Ziet er leuk uit! Toch wel erg spijtig dat er geen offline coop is. Ik zal 'm vast ooit nog wel kopen, zoals andere games die in het najaar uitkomen, maar ik denk gewoon dat ik met GoW3 en Skyrim m'n handen wel een tijdje vol heb.
Heb ik geen last van als er geen off coop is. Toch niemand om mee te spelen - Forever alone Geef mij daarom maar online.
Moet echt teveel geld uitgeven geloof ik dit najaar. Deze game wil ik graag hebben, want een zombie game als Dead Rising viel me vies tegen.