[PS4] [PS3] inFamous

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 apr 2009.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Guides lol, mja ik zal het natuurlijk wel nodig hebben om alles te verzamelen... ik heb zelf ook Hard uitgespeeld op Evil zonder problemen, Hero & Evil maakt niet echt verschil qua moeilijkheid.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel nooit echt met een guide, ik kijk er voor een 2e playthrough alleen even in om te zien of er iets is waar ik op moet letten. Het is imo alleen 'lol @ guides' als je vanaf je eerste playthrough met zo een ding voor je neus zit. Dan speel je niet meer games om de goede reden.

Maar Evil/Good lijkt idd niet veel uit te maken. Dacht dat er een groter verschil zou zijn omdat je bij Good een upgrade krijgt waarbij je bij ieder raak schot wat health terugkrijgt. Maar ik mis het tot nu toe niet echt.
    Tot nu toe...Ik weet wat me nog te wachten staat dus we zullen zien of dat ook zo blijft. :+

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het enigste moeilijke stuk is misschien het einde, je snapt misschien wel wat ik bedoel, maar Hero & inFamous moet niet echt een verschil maken voor dat.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yay, ben nu
    [SPOILER1]de gevangenis aan het verdedigen[/SPOILER1]
    en heb net mijn eerste extra Battery Core gekregen. :+

Ook alleen maar omdat het daar niet anders kan. Heb eigenlijk geen idee waarom ik me eraan hou om geen shards op te pakken. Heb de map hier gewoon weer in Paint openstaan.

Ah well, ik noem het maar een extra uitdaging. :p

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Vet spel! Begint nu echt op gang te komen zeg!
    Net Alden sort off vermoord en zeke is er vandoor met Kessler :eek: Little fat spitfuck dat ie is :p Ben benieuwd. Einde is nu wel echt in zicht. Heb btw alle twee van de drie gebieden helemaal gecleaned en heb pretty much alle shards. Geen straf om lekker rond te rennen en shards te zoeken.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ga em zeker ook nog wel eens spelen als ik 'zonder' zit. Zonder guide en Trophies boeien me nog minder dan Achievements ...

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Heb Infamous als 2e game gedownload. Erg benieuwd hoe de game nu nog speelt in 2011.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Verassend goed.

Speelt heerlijk weg, en wordt alleen maar leuker hoe verder je komt, ipv dat het 1-tonig wordt.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik blijf het wel lachwekkend vinden om te zien hoe vreselijk houterig/robotachtig de animaties tijdens cutscenes zijn, terwijl de animaties tijdens de gameplay heel vloeiend en mooi zijn.
    Vreemd dat er zo een groot verschil is.

@Zifnap: Zo oud is de game ook niet hoor. 8) Het is niet alsof je een game van 10+ jaar gaat opstarten.

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Fuuuu!

Damn... Koos verkeerd tussen Trish redden of de 6 doktoren. Uiteraard voor Trish gekozen, romaticus die ik ook ben ;) Wel een briljant moment in de game. Ik zat nog te denken dat er iets mis moest zijn, te simpel voor evil dude Kessler :p

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, super evil Cole ziet er awesome uit. :cool:

Opeens verschenen dus die zwarte lijntjes.

Weet niet meer of er op een gegeven moment ook zo een change was toen ik als de Good Guy speelde. iig wel leuk dat je tot op het einde blijft veranderen en powers blijft krijgen.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pfft, wie ooit met die collectible achievements is begonnen moet een nekschot krijgen. :+
    Gelukkig is de game nog steeds leuk om te spelen, dus is het niet echt erg om dit te doen. ;) iig al een beginnetje gemaakt:

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yeah, gelukt!

Gelukkig geen problemen gehad met de Blast Shards. Map klopte 100%.
    Die verdomde stunts duurde nog het langste, en dan vooral Right Back at Ya.

Filmpje van het moment supreme :cool::

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Right Back At ya? Die kreeg ik gisteravond bij toeval tijdens een gevecht met die vuilniszakken.:9

Anyway; gefeliciteerd Dulle met je eerste Plat!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nice filmpje Dulle :+

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dank je :cool:

@MAD 1976: Weet ook niet waarom het zo lang duurde. Mijn vorige playthrough had ik het ook gewoon 'per ongeluk' gehaald, maar nu weigerde ze granaten te gooien wanneer het nodig was. En áls ze dan eindelijk een gooide kaatste ik het verkeerd terug. :+

Achievements > Trophies, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat dit niet ook stiekem een beetje leuk is om te doen. :D Die Platinum Trophy op het laatste maakt het gewoon af, waar je op de 360 verder niks krijgt. Gewoon de laatste achievement, en verder geen erkenning dat je het gecomplete hebt. :p

Fuck de haters van achievements/trophies, het is gewoon leuk om te doen. En daar gaat gamen toch om?

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    true gaat het ook om.

achievements zien er beter uit en zijn mooier uitgewerkt/geintergreerd
    maar het systeem achter de trophies vind ik weer beter. De Platinum maakt het idd af. Eigenlijk heeft de Playstation van zichzelf al een Trueachievements-sytseem :)

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Trophies spreekt mij meer aan als achievements. Dit systeem is minder in your face en dat vind ik zelf wel prettig. Het gamed heel relaxed. Bij de achievements ga ik altijd de punten tellen bij een game, waarna ik mijzelf verplicht er nog meer te halen. Ik weet het, ik ben vreemd. :p

19. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus spreken je achievments meer aan anders zou je daar niet zoveel je best voor gaan doen :p

20. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    Deze is uitgespeeld, nu nog eens op de moeilijkste graad en alle shards halen voor een platinum.

Kan dan eindelijk beginnen aan deel 2!!

Deel Deze Pagina