[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    PC is beter als je eerlijk bent, maar console is makkelijker en dat ben ik toevallig gewend, dus console voor mij.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Fable III is net uit, ga dat maar spelen! :+
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Same here, al men vrienden zitten ook op 360.

    Wat wel zo is, is dat de ontwikkeling van PC games de laatste tijd wel erg slecht is. Meer van uitgever heeft geen geld over voor PC versie, port hem maar. Resultaat: grafische bugs, bagger framerate, slechte muisbesturing. Daar gaat je zuurverdiende geld die je in je game-pc gestopt hebt. :mad:

    Nee, PC-games koop ik alleen maar als het echt de moeite waard is.
    Voor de rest, xbox 360. :thumbs:
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    PC gebruik ik alleen voor de games die niet op de 360 zijn. Zoals Shogun 2 bijvoorbeeld.
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Om te gaan bitchen over PC zit je hier toch echt op het verkeerde forum. Altijd dat gezeik. Mac is beter dan Windows, PS3 beter dan 360 etc etc..
     
  6. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje overbodig alweer een deel, ik dacht dat er geen nieuwe halo's meer zouden komen? ze hadden al moeten stoppen na deel 2.
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Kan jij je mening ook een beetje onderbouwen?
     
  8. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt nu wel dat ze volgens hem na Halo 2 hadden moeten stoppen, maar stiekem weet ik zeker dat hij gewoon Halo 3, Halo 3: ODST en Halo: Reach heeft gespeeld. :D
     
  9. Dutch Saint

    Dutch Saint Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond reach 1 van de beter games. Verhaal, soundtrack, game play ... Gewoon super

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hopelijk wel anders zou ie zijn mening uiten over iets waar hij niks van af weet.

    Ik denk dat hij het voornamelijk over de multiplayer heeft want kwa singleplayer zijn de vervolgen zo slecht nog niet.
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn top 5 Halo's

    1: Reach
    2: Halo 3
    3: Halo ODST
    4: Halo 1
    5: Halo 2 :thumbs:
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is een aparte top 5, ik zou altijd de eerste 2 delen op de eerste 2 plaatsen zetten. Die waren destijds echt baanbrekend.

    3 en Reach waren ook zeer mooie en vooral zeer complete spellen maar zo baanbrekend als de eerste 2 delen waren ze zeker niet
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.484
    Leuk Bevonden:
    909

    Mwoah vond deel 2 ook de slechtse uit de serie.

    Mijn top 5 zou er zo uit zien:

    1. HALO 1
    2. HALO ODST
    3. HALO 3 (de mp was gewoon veel beter dan die van reach)
    4. HALO REACH
    5. HALO 2
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Deel 2 de slechtste uit de serie? Qua SP dan zeker? Volgens mij was er voor Halo 2 niet zo'n goede en uitgebreide MP game op Xbox live
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik weet niet of je de Multiplayer lang gespeeld hebt van Halo 2 maar de Multiplayer was best wel uitgebreid en zeker wel voor wat er toen allemaal uit was voor de Xbox 1, er was genoeg te doen, en er waren ongeveer 24 maps(?), dus genoeg maps =).

    De Single-player vond ik zelf een beetje tegenvallen omdat bijvoorbeeld het level misten van de E3, die was er dus was uitgehaald, maar ook dat het einde gewoon zo ontzettend open was..., maar Halo 2 was zeker niet slecht naar mijn mening.
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.484
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb de MP van halo 2 ook niet echt gespeeld. Mijn beoordeling is dus meer gebaseerd op de SP van deel 2. Die vond ik echt mager.

    De MP heb ik niet echt gespeeld omdat ik destijds vooral Halo 1 via system link met 4 xboxen speelde en zodoende is Halo 2 online er (bijna) nooit van gekomen.

    De remakes van de maps in deel 3 vond ik overigens ook niet echt interessant.
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Hmm apart dat de meeste mensen hier Halo 2 maar de minste van de serie vonden, wat die game teweeg heeft gebracht voor online multiplayer schijnen jullie te vergeten. Bij mij staat ie op eenzame hoogte bovenaan! Heb die game echt helemaal kapot gespeeld, is denk ik zelfs de game die ik het meest heb gespeeld in me leven, die multiplayer was gewoon brilliant! alles was perfect aan die game en de maps waren ook super goed bedacht wat ik van Halo 3 niet kan zeggen. Alles klopte gewoon en ik kan me de vele capture de flag potjes in Ivory tower(tofste map ooit in een multiplayer game voor mij, nog steeds) en zanzibar nog goed herrinneren:) potjes team slayer op lockout waar je altijd op elkaars hielen zat, damn wat was die game tof!

    1. Halo 2 (verruit mijn favoriete Halo game, was ook de revolutie voor online multiplayer in gaming imo)
    2. Halo 1 (single player heel vet, multiplayer ook nog best vaak gedaan)
    3. Halo 3 (nu ging het toch wel bergafwaards vindt ik persoonlijk, de 4 player co op was wel tof maar de competitive multiplayer vond ik niet interessant meer, vrij saaie maps etc. en gewoon meer van het zelfde)

    De andere Halo's wil ik niet eens over praten tbh wat een crap. mensen die die games in hun top 2 hebben van halo kunnen de eerste 2 delen niet fatsoenlijk gespeeld hebben of er moet een steekje bij ze los zitten?

    Ze zouden eigenlijk Halo 4 pas bij de volgende generatie consoles moeten uitbrengen en dan weer voor baanbrekende features moeten zorgen wil het mij weer terug brengen naar deze serie, lijkt me sterk dat het nu iets heel speciaals gaat worden maar ben natuurlijk wel benieuwd en ga het in de gaten houden!
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2011
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mijn Halo Top 5:

    1-Halo 2--Man, wat heb ik die MP ka-pot gespeelt! Die was echt zo ontzettend goed! En de SP was ook super!

    2-Halo: Combat Evolved--Enige reden waarom deze op 2 staat is puur MP; die heb ik namelijk niet gespeelt, dus kan ik er niet over oordelen. Daarom is het totaal-plaatje wat voor mij Halo 2 op 1 zet.

    3-Halo 3--Ook zeer leuke SP, co-op was super....alleen de MP was nét wat minder....ik kan niet echt aanwijzen wat het precies was wat minder was, maar de MP van deel 2 was gewoon leuker om te spelen...

    4-Halo Reach--Goed, maar haalt het niet bij bovenstaande. Zowel SP als MP. Heeft niks met de perks te maken; die vind ik juist geweldig en verfrissend, maar het totaal plaatje is gewoon niet zo geweldig als de eerste 3.




    5-Halo ODST--Slecht Halo spel. Goed lezen dus; slecht HALO spel, niet slecht spel. Het was gewoon geen Halo voor mij. Ver, ver beneden de rest staat deze!
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben erg verbaasd over alle verschillende meningen.
    Ik zal wel te erg een casual gamer zijn om Halo: Reach een verademing te vinden in zowel single- als multiplayer.

    Wat vinden jullie overigens van de trailer zelf? Ik vind het er al meteen anders uitzien en anders aanvoelen nu Bungie er niet achter zit.
    Wie gaat overigens de muziek doen nu? :+
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Halo 2 nog nooit uitgespeeld. Ik heb gisteren besloten dat ik, wanneer Halo: CE Anniversary uitkomt, weer een Halo marathon ga houden. En dan ga ik Halo 2 wél spelen!

    Of zal ik wachten tot Halo 2 Anniversary uitkomt? :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina