Ja, dat is de Xbox 360 footage. Ziet er natuurlijk wat minder uit dan de PC versie(duh), maar ik vind het er op zich wel goed uit zien =).
Filmpje is niet van geweldige kwaliteit maar het ziet er op het eerste gezicht mooi uit. maar s kijken of er vanavond wat HD footage te vinden is
Interview Dan Greenawalt Iemand enige idee of de presentatie van vannacht ook nog ergens terug te zien is?
Dat was met Brawl precies hetzelfde. Nintendo kondigde de game aan voordat er daadwerkelijk aan begonnen was..
Spoiler Die in dat filmpje duh . Dat is dezelfde kerel waar je moet tegen vechten op die toren in de epilogue. Die zoon van de barones ofzo.
[SPOILER1]Oh, ik herkende hem niet. Maar WTF? Ik heb die fight nu meerdere keren gedaan, maar heb nooit de optie gehad om hem te sparen. [/SPOILER1]
Blijkt nu ook dat de beelden van de multiplatforms wii u op de persconferentie beelden van ps3/360 waren. Dude. Kondig hem dan gewoon volgend jaar aan met sterke line up en verras iedereen dat hij er dan binnen een paar maanden is.