E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is debatable. :+
    Vind Brotherhood geen deel 3 eigenlijk. Is meer een tussen game imo.

Btw nog 59 te gaan. ;)

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    58 damnnnnnnn

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij hadden ze bitter weinig te showen op de E3 persconferentie, dus hebben ze maar de nieuwe console aangekondigd. De ontwikkeling van de spellen moeten nog beginnen, dus ik vrees al voor de launch line-up mocht dat ding volgend jaar komen. Ze hebben alleen 2 tech demo's in elkaar geflanst, die van Zelda en die van de vogel. Toen Microsoft de 360 aankondigde waren er zeer snel al ingame beelden van Perfect Dark Zero en Kameo. Nintendo kan niets laten zien. Dan ben je in mijn optiek gewoon te vroeg. Dan zullen ze volgend jaar op de E3 wel meer laten zien, maar ik zie de Wii U niet voor het najaar van 2012 verschijnen. Als Nintendo liefhebber ga je de komende tijd op een houtje bijten, want op Zelda na zie ik geen triple A Wii titels komen. En zelfs die vind ik verre van indrukwekkend.

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ook in de Wii U topic gepost, maar dit is zeker goed nieuws dit is een pluspunt bij de online systeem voor de Wii U!.

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil GTA5 :mad:.

6. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Rockstar had toch al voor de E3 gezegd dat ze niet aanwezig zijn op de E3? =).

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    R* is er nooit. Die zijn zelf zo groot etc dat ze lekker zelf beslissen wanneer ze dingen doen. :)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Da's een rare reden want MW3 was er wel en dat is toch nog een maatje groter dan GTA5 :+ (qua verkoop)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Qua verkoop idd. :+
    Maar R* is typisch zo studio die het lekker zelf wil doen, wanneer ze het willen.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is omdat Activision gierige geldwolven zijn. Ze hadden niet eens een eigen conference omdat hun grote game te showen, niet dat ze buiten CoD veel anders te showen hebben. MS heeft waarschijnlijk nog moeten betalen om CoD op hun show te krijgen :emo:.

Ik weet dat Blizzcon er ook is, maar daar worden geen Activision games getoond en in mijn wereldje zijn ze nooit gefusioneerd :+.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Codemasters is met F12011 aanwezig op de E3, houden ze het besloten op een paar interviews na. Dus zelfs als ze aanwezig zijn, hoeft dat niet te betekenen dat je veel van de game te zien krijgt.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.780
    [gt]715795[/gt]

Ook wat beelden van FFXIII Versus erachter. Ken ze alleen van screenshots, eigenlijk.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.140
    Een beetje tegenvallende E3 voor mij, EA had nog de leukste games (Battlefield 3 _O_). PSVita boeit me niet zoveel, heb nooit echt wat gehad met handhelds.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Benieuwd met wat Sony en MS volgende jaar op de proppen komt na dit nieuwe technologische hoogstandje van Nintendo :) 1080P streamen op een handheld van 6'" :9
    De overvloed aan nieuwe informatie over FM4 maak het voor mij wel een redelijk geslaagde E3. De conferentie van Nintendo was wel gaaf _O_

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwacht echt veel van Skyrim.

(We moeten er nog zo weinig tot 5000, werk even mee :+)

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    FFXIII Versus ziet er heel goed uit, ik vind de sfeer beter dan FFXIII-2 naar mijn mening.

18. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je net zo goed spammen :+

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als iedereen even zegt wat zij de leukste game van de E3 vonden, dan ben je zo aan de 5000 posts. Om even af te trappen noem ik Final Fantasy XIII-2 en Tomb Raider. Ik houd van RPG's zoals FF XIII-2, daar zie je er weinig van. Mass Effect vind ik een shooter en RPG's zoals Skyrim trek ik niet.

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    De Wii U beelden die werden getoond zijn niet eens van de Wii U. :')

Deel Deze Pagina