Weet iemand een snelle middenvelder uit de Serie A? En hoe schiet je dat die bal naar binnendraait, ik schiet normaal alleen met B maar soms staan spelers aan rand van strafschopgebied, en dan schieten ze en dan draait ie langzaam naar binnen, iemand enig idee hoe?
RB + B Wat voor systeem speel je? Hamsik speelt lekker op CAM. Hernanes op CM, zijn beide erg goedkoop
Met , dat is binnenkantje voet . Dan krult de bal veel gemakkelijker erin. Als je schuin aan komt lopen scoor je bijna altijd, zelfs van grote afstand .
Hamsik had ik net gehaald, ik zal eens kijken naar Lavezzi en Hernanes, en bedankt voor RB + B, zal het es proberen
Nog niemand iets leuks uit een pakje gehad? Ik tot nu toe alleen Baines, mja die is niet meer dan 70k waard.
Premier League Team Of The Year hiero! Vidic met 94DEF en 97HEADING inderdaad ziek, wel verdiend want die kerel is zo ziekelijk goed. Van der Sar ook met z'n 99POSITIONING, zeker tof! Tevez en Berbatov zijn ook ziek. Tevez is gewoon kei goed, en Berbatov met z'n 97SHOOTING en 88HEADING. En Van der Vaart en Nasri zijn ook verschrikkelijk goede complete middenvelders zeg. En Bale en Nani met die speed en dribbling. Holy shit, wat een geniaal team zeg .
Hoeveel zou Nasri TOTY kosten? De perfecte middenvelder voor mn team Edit: Word wel wat duur xD, even realistisch blijven.
Ik hoop echt zo erg dat er volgend jaar minder IF's zijn, of iig minder goede. Want je kan van sommige echt niet winnen, zeker als de tegenstander ook nog wat kan. Moet hier tegen IF Pato, Lavezzi enz. enz. enz.