Hmm apart dat de meeste mensen hier Halo 2 maar de minste van de serie vonden, wat die game teweeg heeft gebracht voor online multiplayer schijnen jullie te vergeten. Bij mij staat ie op eenzame hoogte bovenaan! Heb die game echt helemaal kapot gespeeld, is denk ik zelfs de game die ik het meest heb gespeeld in me leven, die multiplayer was gewoon brilliant! alles was perfect aan die game en de maps waren ook super goed bedacht wat ik van Halo 3 niet kan zeggen. Alles klopte gewoon en ik kan me de vele capture de flag potjes in Ivory tower(tofste map ooit in een multiplayer game voor mij, nog steeds) en zanzibar nog goed herrinneren potjes team slayer op lockout waar je altijd op elkaars hielen zat, damn wat was die game tof!
1. Halo 2 (verruit mijn favoriete Halo game, was ook de revolutie voor online multiplayer in gaming imo)
2. Halo 1 (single player heel vet, multiplayer ook nog best vaak gedaan)
3. Halo 3 (nu ging het toch wel bergafwaards vindt ik persoonlijk, de 4 player co op was wel tof maar de competitive multiplayer vond ik niet interessant meer, vrij saaie maps etc. en gewoon meer van het zelfde)
De andere Halo's wil ik niet eens over praten tbh wat een crap. mensen die die games in hun top 2 hebben van halo kunnen de eerste 2 delen niet fatsoenlijk gespeeld hebben of er moet een steekje bij ze los zitten?
Ze zouden eigenlijk Halo 4 pas bij de volgende generatie consoles moeten uitbrengen en dan weer voor baanbrekende features moeten zorgen wil het mij weer terug brengen naar deze serie, lijkt me sterk dat het nu iets heel speciaals gaat worden maar ben natuurlijk wel benieuwd en ga het in de gaten houden!
Laatst bewerkt: 9 jun 2011