The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd een hotkey voor de torch hebben, rule no. 1. :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Hahahah dat was best kut inderdaad maar als ik eerlijk ben, heb ik me er nooit heel erg aan ge-ergerd, eigenlijk alleen maar genoten van Oblivion....minus de Oblivion gates. En voor je torch of iets anders kon je een quick key maken :D
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hier ben ik het echt totaal niet mee eens, Oblivion had echt een kut inventory systeem. Dit ziet er zoveel beter uit. Netter, overzichtelijker, meer mogelijkheden. Ik zie alleen maar verbeteringen.

    Het inventory menu moet gewoon overzichtelijk en makkelijk zijn. Hartstikke vet dat je nu alles in detail kan bekijken. :)

    Trouwens wel jammer bij dat stukje dat de draak die giant oppakt. Die draak laat m vallen, en die giant valt echt als een standbeeld naar beneden. Had wel vet geweest als er wat paniek bij kwam kijken.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  4. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    598
    Leuk Bevonden:
    236
    Dat het menu in oblivion niet overzichtelijk was, ben ik met je eens. Maar het nieuwe menu in skyrim zal wel overzichtelijk zijn, alleen is het design van het menu niet echt een fantasy stijl (oud lijkend).
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mja, misschien. Die cleane setting vind ik eigenlijk wel erg goed passen bij het spel.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de strakke en schone vormgeving van de HUD en menu's ook erg wennen. Net als het ontbreken van felle kleuren. Ik denk dat we er snel aan zullen wennen, maar ik ben het bruine van Morrowind en Oblivion zo gewoon!
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Je bedoelt de schitterende kleurrijke bossen en grasvelden van Oblivion? Dat is zeker wel zo, met Skyrim willen ze het volgens mij bijna foto-realistisch doen ogen, terwijl Oblivion toch echt duidelijk heel kleurrijk was en in die zin ook meer fantasy.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee ik heb het vermoeden dat Willen de HUD en menu's bedoelt.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je bent het bruine zo gewoon wat 8)?
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.055
    Leuk Bevonden:
    9.612
    Zat/gewend (afkruizen wat niet van toepassing is).
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Iets gewoon zijn betekent ergens aan gewend zijn.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.055
    Leuk Bevonden:
    9.612
    Oja dat is zeker iets Zeelands ofzo? :p
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog nooit van gehoord :p
    In amsterdam wordt dat echt nooit gezegd. Voor zover ik weet.
     
  14. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het gewoon beetje jammer dat de wereld van Skyrim té realistisch oogt (ongeacht een moderne HUD/inventory of hoe dat ook mag heten - als die inventory etc maar praktisch handelbaar is, dat is voor mij het voornaamste!).
    Zoals BigKabuto het al zegt: meer kleurrijkere bossen enz ... maar iemand anders schreef al dat de makers van Skyrim niet de bedoeling hadden een ware "fantasy RPG" te maken. Dus ja ... voor mij wel oké. Oblivion was dan wel kleurrijker, maar al dei caves waren precies copy past, steeds weer hetzelfde :mad: ... Wat ik daarover nu al heb gelezen zou dit "copy paste" weggewerkt zijn dmv veel meer variatie in het design van de dungeons en dit vind ik zeker wel fantastisch goed nieuws !

    Maar ik verneem in dit topic zo weinig over de RPG elementen (skills, quests, loot, etc ...), of heb ik dit mislopen ? Indien dit het geval is, mijn excuses. Maar kan iemand me dan een hyperlink geven naar meer info over bijv. het Skillsysteem?
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor de link.
    Maar ik vind het steeds wel heel vervelend dat ze hun nieuwe systeem gaan vergelijken met Fallout en Oblivion. Als je die games nooit hebt gespeeld (of maar een beetje) dan snap je er niet veel van ...
     
  17. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar moeten ze het anders mee vergelijken. Dat zijn hun voorgaande games natuurlijk. Anders moet je even op de wikia van Fallout kijken ;)
    http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is gewoon correct Nederlands. :+

    En ik had het over de menu's inderdaad!
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee echt niet :lol:
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt geen correct Nederlands hoor. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina