The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  2. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja
    Ben wel heel benieuwd natuurlijk!

3. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik eigenlijk ook wel, maar ik ben helemaal gestopt met het verzamelen van Limited en Collector's Editions... Negen van de tien keer krijg je nutteloze dingen en daar betaal je soms dan €20 meer voor. Misschien haal ik 'm omdat ik echt fan ben van Bethesda, maar ja, dat beslis ik pas als er meer info over komt!

En Limited/Collector's Editions koop ik alleen als ze goedkoper zijn dan de normale versie zoals bij Alan Wake een tijdje terug. Limited Edition was €20, normale editie €29,99 bij Bart Smit... :emo:

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Steeds als de ontwikkelaar wordt gevraagd, welke draken nu vriendelijk of vijandig zijn, wil hij niet antwoorden, want dat zal te veel spoilen.

Draken vind ik altijd wel vet.

5. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zegt de vergelijking wél veel voor díe gamers die Fallout hebben gespeeld (en Oblivion).
    Maar alle gamers die die games (net) niet kennen blijven in de kou staan ! En ook elke beginnende gamer kan het waarschijnlijk niet echt begrijpen en haakt af !

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja :9

Niet in deze context...

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Jups. Enige gameserie waarvan ik überhaupt speciaal de Collector's/Limited Edition blind in huis haal. Voor Morrowind speciaal een Xbox gekocht en voor Oblivion een Xbox 360 :p

8. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Jazekers. Ik heb de CE van Oblivion ook en wil die van Skyrim daarom ook als CE.

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
  10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    me ouders kende het ook, maar dan als spreektaal.

11. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ga ik dat ook wel doen. Ik heb zo'n idee dat de Limited/Collector's Edition erg zeldzaam wordt. Op eBay is het bijna niet mogelijk om de Collector's Edition van Oblivion te kopen in goede staat én met die speciale munt erbij.

Dus gewoon de Limited Edition een paar jaar in perfecte staat houden en daarna is het » €_€ :D

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een fucking stakkers zeg.

Lulz Sec Hacked Into Bethesda “Weeks Ago”, Promises To “Embarrass” Firm, Demands Skyrim Details

Bethesda recently announced that its websites, including the Brink stats website suffered an illegal intrusion over the weekend, with personal information being stolen. Since then hacker group Lulz Sec has claimed responsibility and are now planning to go even further, promising to “embarrass” the company soon.

The group even joked around about Bethesda upcoming game, Skyrim, demanding that the firm “add an official LulzSec top hat to Skyrim and we’ll remove your admin configurations from our incoming leak”.

Lulz Sec also plan on “embarrassing” the company very soon.

“Bethesda, give everyone more info on Skyrim and we’ll keep the user database to ourselves. However we are going to embarrass you anyway.”

The group also said it’d broke into Bethesda sites a while ago:

“Bethesda, we broke into your site over two months ago. We’ve had all of your Brink users for weeks. Please fix your junk, thanks!”

What Bethesda’s done is yet unknown, but we’re almost sure this group is doing what it does, like it name states, for the “lulz” of it all. Shame.

13. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, wat haat ik dit soort lui... Waarom doen ze het? Alleen maar om te laten zien dat de beveiliging van websites (blijkbaar) slecht is? Of doen ze het echt om creditcardgegevens te gebruiken voor geld etc.? Zit de FBI/CIA achter dit soort hackers aan of niet? :eek:

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wiens sympathie hopen ze hiermee te winnen?

De nerdrage zal ongekend zijn als Skyrim hierdoor vertraging oploopt. :+

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zou ongelooflijk fucked up zijn, maar laten we hopen van niet zeg. Tering tering hackers, waarom rotten ze niet gewoon op. Waren Sony,Nintendo en Codemasters niet genoeg? Get a life.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Proberen ze maar ze worden zelf ook gehacked. :lol:

Lulz Sec is awesome!

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Awesome? How about trieste tyfuskindjes die een leven moeten zoeken?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lulzsec heeft de CIA gehacked? Pics or it didnt happen

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Geen CIA helaas, slechts een groepje white hats in dienst van de FBI.

Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    FBI affiliated website,.. dat is een geparkeerd domeintje op een achteraf servertje ergens in een bezemkast waar ze niks mee doen...

Deze defacen of anders gtfo :+

https://www.cia.gov/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina