Kansloos is nogal overdreven gozer... Ik had het per ongeluk fout gelezen. Als ik dat niet had gedaan had ik precies hetzelfde als jij gezegd. Mijn Engels is gewoon goed hoor.
Blijf even on-topic En wat is nu een goede linksback en niet al te duur, heb er nu een van 75 (aurelio van liverpool) is maar 75, (moet ook uit BPL komen, haha)
Het kansloze ging over je reactie: "Google Translate... " Dat je het daarna zelf nog fout doet is gewoon hilarisch .
Je kan zelf ook even zoeken op LB in de BPL en dan gewoon kijken of je iets leuks vind hé . Dan kan je het zelf ook zoeken, in plaats van te vragen. Ashley Cole misschien? Ik zie er net één voor 6.000 weggaan, of is dat te duur? Of de net-íéts-mindere Clichy, die voor veeeel minder weggaat! Die is ook goed!
echt man hoeveel geluk kan je hebben -.- Ik was daarnet bij een maat van me die pas begonnen was is met UT. Hij heeft net 5000 gespaard en wil zo een gold pack van 5000 kopen. Ik zeg het hem niet te doen maar hij is koppig en doet het toch. Krijgt hij meteen TOTY van der vaart -.- Was hij zo blij en ging meteen 2100 microsoft points kopen -.- Koopt hij alles op en krijgt hij: Rooney, IF keane, TOTY berbatov, Forlan, Torres. Ik werd echt zo pissig omdat ik nog nooit beter dan evra heb gekregen en zeker al 100 packs heb gekocht -.- Echt om dood te vallen zulke dingen
Beginnersgeluk Maare, ik heb een vraag: ik heb 3 contract kaartjes gekocht, maar per ongeluk op send to club gedukt. I.p.v. send to consumbles dingetjes Hoe kan ik deze terugkrijgen? En het lijkt wel of ik geen contracts meer kan geven Want ze staan er ook niet meer bij Iemand antwoord? fack...... waren manager contracten
Iemand potje tegen mij? Liefst met normale (Dus geen 11 IF) teams of zilveren teams. Geen overpowerde teams omdat ik m'n beste team verkocht heb
Ja hoor Sander, voeg me maar toe CopycatFanatic (ik heb een bpl team met een 83 rate, en een serie a team met 81 rate)
Valt vies tegen hoor, ik heb super veel verlies gemaakt op m'n team. Op Hamsik alleen al al 100k. Verder heb ik op Drogba 120k verlies gemaakt een tijd geleden. Edit: ik heb je ge-add hoor. Tim de Cler is de naam