Die gewone versie lag bij de media markt in den haag voor 50.. Ik heb em alleen laten liggen omdat ik nog geen review heb gelezen. Ik wil niet weer zo een brink ervaring..
PC systeemeisen zijn ook wel verdacht laag vind ik. mijn pc uit 2007 voldoet aan de recommended specs....
Ik ook morgen, ik kan echt niet wachten Er schijnt ook een Dukes Penthouse level in het menu te zitten (á la Lara's Mansion in Tomb Raider), waar al je unlockables en multiplayer awards neergezet worden Toch veel vetter dan zo'n generiek lijstje.
Hmm, m'n vorige bestelling lag volgens de laatste email om half 2 in de winkel, en het mailsysteem loopt altijd wat langzamer. Ik denk dat we wel vanaf 12 uur / half 1 een telefoontje kunnen verwachten
Goed nieuws, dan lekker uitslapen en uitgebreid ontbijten / douchen morgen en dan kan ik hopelijk meteen mijn Balls of Steel ophalen wooeet
Ik heb em en hij is leuk Grafisch is het niet zo bijzonder, maar de duke sfeer en humor zijn echt als vanouds. Jeugd sentiment Tis dat ik moet werken vandaag maar anders was het de hele dag duke spelen.
ik wil mensen horen die de demo hebben gespeeld en ik wil mn eigen bos editie. gamer.nl geeft em een 7
Spel zal denk ik wel goed verkopen, vooral veel oudere gamers zullen hem snel halen. Toen ik net de review had gelezen had ik wel zoiets van, "nee dit wordt hem nu nog even niet". Ik denk toch echt dat het budget materiaal word.