[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Aernhem _O_
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je mag best toegeven dat Aernhem je pakt op je eigen woorden Grave. ;) Dat is helemaal niet erg!
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Wow Aernhem post iets waar ik het mee eens ben _O_
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik zei: "De film is niet schijt, dat vind jij."

    Dat wil niet zeggen dat de film goed moet zijn omdat ik hem goed vond. Dat maken jullie er zelf van en dat heb ik ook nergens gezegd. Jullie verbinden zelf mn eerdere mening over de film aan die post.

    Ik zei dat het gewoon zijn eigen mening is dat de film schijt is, het is niet een feit en zo kwam het wel over bij zijn post.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Het is gewoon vrij irritant om opeens vanuit het niets 1 post te pakken en zeggen 'dat is jouw mening maar je verkondigt dat als een feit'. Iedereen maakt zich daar 'schuldig' aan, en Aernhem demonstreerde dat mooi door de eerste beste post waar jij exact hetzelfde doet te quoten.

    In een topic als dit moet je er altijd vanuit gaan dat het een mening is, sowieso ben ik niet echt fan als mensen opeens zulke betichtingen doen op een forum... Was in dat Bin Laden topic toen ook al.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Tuurlijk iedereen maakt er zich in mindere mate aan "schuldig". Anders zou je er altijd bij moeten zetten "vind ik, of is mijn mening oid". Maar zijn post was wel erg "hard" alsof het een feit was. Daarom poste ik "vind jij" erachter. Iets andere woordkeuze had best gemogen, maar dat is mijn mening maar. Maar zo serieus hoeven jullie die post erachter ook weer niet te zien, alsof het gigantische kritiek op zijn post is, wat het niet is. Vulde het alleen even aan met Vind jij, omdat zn post wel heel erg negatief was op de manier dat hij het bracht. Hoeft niet van een mug een olifant gemaakt te worden. En als het echt irritant overkomt (ik ken het Bin Laden topic niet) dan zal ik het beloofd nooit weer doen :+;)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Lol nouja jij ging keihard in defense mode tegen mikecitybike, eigenlijk was mijn post daarop gericht 8)
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vond het wat kinderachtig, nothing more. Net zoals mensen die "1st post" ergens neerzetten.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2011
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    anders gaan jullie even nog verder offtopic...


    Unknown nog even meegepakt gister avond, hele toffe film imo! Had er eigenlijk niks van verw8
    (wist ook echt niks van de film voordat ik erheen ging wou eigenlijk naar insidious gaan maar waren wat te laat daarvoor),
    verveelt geen moment heb me goed vermaakt:)

    7.7

    Vandaag maar even insidious checken (pathe unlimited ftw:D)
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2011
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    maar een post waar iemand een feit claimt dat iets kut is o.i.d. staat hier vaak genoeg .. en dan heeeeeeel toevallig als Aernhem hier iets komt posten ga je er bijdehand wat van zeggen. Het is geen voetbaltopic waar je elke post van Aernhem mag uitlachen :9
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem net gezien. Hij is idd gaaf. :D
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hot Fuzz is imo iets minder dan Shaun....
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net Jackass 3.5 gezien.
    Moet zeggen dat ik er toch wel weer flink om kon lachen. :)
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.703
    Leuk Bevonden:
    17.918
    Pff die vond ik erg kut..naja, zonder subs etc. het pakte me ook niet en volgde het ook amper. Had meer een soort Taken numero 2 verwacht. 8)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Wow die chick uit Big Stan van RTL is Zoey van HIMYM.

    Bewijs dat brunettes heter zijn dan blondes.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom? :D
    Volgens mij is hier ook al vaak genoeg gezegd dat het een andere film is dan Taken. Ik zal hem nog een keer kijken als ik jou was met subs. Dan boeit die zeker wel. :)
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Moon gekeken.
    Zeer interessant verhaal, vooral wat er na het ongeluk gebeurt natuurlijk. Maar zoals zo vaak bij SF's zitten er toch wel weer een paar dingen bij waarvan ik dacht he dat klopt niet.
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    I Am Number Four

    Pfff wat een kutfilm. Standaard Amerikaans tienerromanceverhaaltje met wat alienshit ertussendoor gegooid. Personages worden nooit echt boeiend. Ik heb 'm niet eens afgekeken, en dat doe ik niet vaak bij films. Dus tenzij al het leuke in de laatste drie kwartier zat heb ik niet veel gemist :)

    3,5/10
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Een paar dingetjes:
    Ze is een super getrainde assassin, maar op het moment dat ze erachter komt dat d'r vader die haar opgevoed heeft niet d'r vader van vlees en bloed is gaat ze puberaal doen :F:.

    Hier kan ik fout zitten; maar ze dacht toch dat ze die vrouw vermoord had, terwijl dat een dubbelgangster was. Super getrainde assassin heeft toch wel door of de desbetreffende persoon wel of niet echt is. Daar moet ze toch doorheen prikken.

    Super getrainde assassin gaat toch niet vertellen hoe het zit met d'r vader (waar ze die ontmoet) en dat d'r moeder is doodgeschoten etc. aan onbekenden (dat vervelende gezinnetje met dat kansloze grietje)?

    Daarnaast die "louche" figuren en die skinheads in bomberjack. Komop zeg, hoe fout... Als het toch "off the records" zet ze er toch stiekem wat zwaar getrainde CIA agenten op als secret mission oid.

    Hanna kwam gewoon niet genoeg over als een getrainde assassin, ze was wel sterk en kon goed vechten maar qua slimme doordachte plannetjes enzo, vrijwel geen.

    Om maar een voorbeeld te geven hoe het WEL goed uitgewerkt kan zijn: The Bourne Identity


    Heerlijke film! Prachtig verhaal ook en de sfeer is heel pakkend. Een van m'n favorieten.
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, kon me zo goed inleven in sam, dat lege gevoel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina