[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb die film ook 's nachts gekeken op m'n kamertje in het vrijwel donker, moet zeggen dat dat goed paste bij de sfeer van die film.

    Houd persoonlijk erg van films waar je een soort van "wow" moment krijgt als je door hebt wat er écht gaande is. En dat houdt de aandacht ook vast na de film.
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat er gewoon iets aan de hand is, maar wat...
    Het was het debuut van Duncan Jones (zoon van David Bowie), hij brengt binnenkort een nieuwe film uit: Source code. Dat is ook een SF geloof ik.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Into The Wild nog maar eens opgezet na een plotseling opduikend vluchtgevoel dat ik vandaag had (dat ik heb zo nu en dan). Ik blijf het gevoel van vrijheid, ontdekking en overgave aan schoonheid en genieten geweldig vinden, maar het verhaal zelf boeit me nog steeds niet heel erg. Alleen de interactie met Jan en Rainey (die hippies) vind ik mooi, verder vind ik de karakters niet boeiend. Maar dat is gelukkig ook niet waar de film het van moet hebben. Blijft een lekker uitstapje, zo nu en dan. Vanaf de bank...
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Tree of life ; 7¿ net gezien

    Ik weet niet of ik hem moet aanraden, het is echt ongelooflijk mooi gefilmd. Een jeugd wordt perfect in beeld gebracht,

    Maar de film is ook erg vaag, veel moet je zelf invullen, en soms weet je niet wat je moet invullen.
    Al met al geen gewone film, dus eigenlijk moet je hem zelf zien om echt te kunnen oordelen.

    Alhoewel ik hoge reviews wel een beetje voor de filmpuristen vind, een actiefilm kijker raad ik hem iig niet aan.
     
  5. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Buried

    Tsja, vreemde film, eigenlijk continu wel spannend, maar je wacht op de climax, maar die komt niet. Bovendien is het verhaal erg ongeloofwaardig.

    Een filmpje voor tussendoor, wel aardig.
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Neeee, dat vind jij. :+

    Battle for Los Angeles gezien. Eigenlijk een soort Call of Duty film. Weinig verhaal, mooie beelden, matige acteerprestaties en redelijk afgezaagde charachters.

    Paul vond ik tegenvallen. Alleen Paul zelf was af en toe wel grappig. Kristen Wiig is wel ok, maar het is zo typisch Amerikaans (terwijl film is geschreven door Pegg en Frost dacht ik) dat ze zoveel nadruk leggen op haar schelden. Ik vond het maar matigjes, maar misschien waren mijn verwachtingen ook wat hoog.

    The adjustment Bureau vond ik juist weer meevallen. Beetje standaard verhaal, als je dat bureau zelf weglaat, met een slap einde, maar toch vond ik de film als geheel meevallen. Romantische film met een kleine twist voor een avondje met de missus.

    Ik ben ook begonnen aan 13 Assassins, maar de eerste 50 min. waren te traag gisteravond. Die ga ik straks dus afkijken.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ongeloofwaardig? Dat vond ik juist niet eigenlijk. Waarom zou zoiets niet kunnen gebeuren?
     
  8. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    +1 Voor Dyonko!

    Waarom zou zoiets niet kunnen gebeuren?
    Ik heb juist zo'n gevoel dat zulk soort dingen juist wel gebeuren.

    En de climax vind ik juist geniaal!
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beter doe je dat in een spoiler. ;)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Spoiler!


    :p
     
  11. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses, heren!
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The expendables gezien. Leuke actiefilm. Verhaal stelt weinig voor, maar daar kijk je dit soort films niet voor. Het was tof om een hele verzameling 'actiehelden' in een film te zien.
    6,5/10
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    The Adjustment Bureau

    Leuk concept en prima uitgewerkt. Bleef me boeien en op het juiste moment ging de film een stapje verder.
    Prima vermaak voor een avond.

    8.2/10
     
  14. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ok, ik wilde geen spoilers weg geven. Maar het verhaal dat een chauffeur ontvoert wordt en de rest dat kan wel ja. Maar als je dan de gsm gesprekken hoort en hoe alles ''gaat'', dan is dat echt zwaar ongeloofwaardig.

    Goed basisverhaal, slecht uitgewerkt met onnozele, ongeloofwaardige dialogen. Dat is misschien beter verwoord.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  15. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    2012 gekeken..

    Goeie effecten, ziet er wel leuk uit. Acteerwerk is wel kansloos en de film duurde me net iets te lang.
     
  16. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    2012 is 1 van de grootste teleurstellingen van de laaste jaren.

    Als je de trailor hebt gezien dan kan je het daar ook wel bij laten.
     
  17. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja achteraf heb ik dat bij meer films..
    Maar gelukkig had ik geen verwachting bij de film, kan die ook niet tegenvallen :)
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    prima zondagavond film, spectaculaire beelden die er ook nog goed uitzagen. Trailers kijken is ook lame, je gaat toch ook geen highlights van een voetbalwedstrijd kijken als je hem daarna helemaal wil zien.

    gister voor de 2e keer Social Network gekeken, blijf het een geweldige film vinden. Er gebeurt eigenlijk geen klap maar het blijft gewoon 2 uur interessant. Mooi sfeertje ook

    8.9/10
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Donnie Darko

    Extreem rare film maar ook een mooie als je goed oplet(waar ik moeite mee had gister, misschien dom om deze film dan op te zetten). Maar verder hou ik wel van dit soort psychologische(en ook wel sci-fi) thrillers. Heb het normaal niet zo op Jake Gyllenhaal maar de rol van Donnie Darko speelde hij toch vrij sterk. Vond het bij vlagen ook best wel creepy terwijl het toch echt geen horror is. Knap gedaan die waandenkbeelden van hem.

    Dit nummer vond ik trouwens wel echt goed passen:

     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je bent lekker bezig, Shin!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina