Geez Konami is lekker bezig. Laatste 4 wedstrijden eruit gegooid(geen verlies gekregen maar ook geen winst), dit terwijl ik echt aan het vlammen was, stond ook elke wedstrijd ruim voor. Toch matig van ze.
Typisch. In het toernooi was alles okee. Dat kunnen ze toch niet zomaar verpest hebben? Weet je zeker dat er geen probleem met je verbinding was?
Ja. Maar ik had het idee dat het iets tijdelijks was bij hen. Gewoon probleempje met de server. Zal straks wel weer verholpen zijn.
Zoals ik kan zien, staat een andere rode speler buitenspel, alleen niet de speler die de bal ontvangt. De scheids overruled hier dus de beslissing van de lijnrechter, blijkbaar netjes toch ? of gewoon een dikke bugg die goed uitpakt haha
Erg frustrerend inderdaad In je hoofd weet je al precies wat je moet doen, alleen lukt het dan door dat switchen niet op het veld. De andere gamer denkt "haha, die had ik mooi tuk !" terwijl je zijn plan heus wel zag aankomen en er een stokje voor wilde steken
Nouja ik weet niet of hij voor deze situatie floot. Wie weet stond ie er al de hele aanval. Ik weet wel dat hij sowieso al met vlag er stond vóórdat ik de eerste steekpass gaf. Dus lijkt mij idd een bug, en anders een situatie die ik nooit had meegemaakt. Of zoals bv iemand van je tegenstander geblesseerd is, maar het spel gaat door. Als je dan zelf de bal uitschiet geeft je tegenstander de bal terug na de ingooi. 1x meegemaakt! BTW, voor de PES5 fans: [yt]B8mQuZGlSd8[/yt] Gewoon nog een patch gemaakt voor seizoen 2010/2011!
Wordt er ook wel eens tijdens een game uitgegooid, heel soms hoor. Slechte verbindingen zijn er ook zelden. Ik kies meestal gelijkwaardige gamers, die spelen serieus en hebben dan ook meestal een goede verbinding. Dus geen Pokemon4 die maar een richting op kan lopen
Voordat je de pass gaf ? zeker een helderziende...nee, dan lijkt het idd een bug. Leuk om op video te zien ff. "geeft je tegenstander de bal terug na de ingooi" WAT ? dat zou wel heel netjes zijn als dit erin zit. Zal es opletten.
o..is dat een regel dan ? je hebt me dus gered ! thanks! regels, regels, straks ga je me nog vertellen dat ik geen naaktfoto's van oma's mag tonen hier!!! kom nou
Ik kan trouwens niet op digitaalgras, krijg een openDNS-fout, jullie ook? Ze zijn er vroeg bij, maar PES 2012 is al getest door WENB ( aan waarschijnlijk ook wel door anderen ). Nu weet ik dat je Adam met een korreltje zout moet nemen, maar Suffwan speelde de laatste vier jaren alleen maar FIFA en deze Suffwan is zeer onder de indruk. Hij heeft ook net een speltest van FIFA 12 gedaan en hij komt nu tot de conclusie dat PES 2012 FIFA 12 voorbij is gegaan! Dit alles is te horen in de podcast: http://winningelevenblog.com/blog/podcast-113-clash-of-the-titans/
Dat klinkt goed, maar als het van WENB afkomt neem ik alles en iedereen met een vaat zout. Eerst zelf spelen..... Waarschijnlijk komt PES weer in september, dat gevoel heb ik wel. Geloof dat het ze wel beviel om het spel eerder te releasen.
Ik kan je in ieder geval wèl zeggen dat die irritante verkeerde speler-switching opgelost is. Speciaal om gevraagd en dat bevestigden ze zelfs in de podcast. Het werkt nu accuraat. Dat scheelt dan tenminste weer t.o.v. PES 2011
Ik hoor werkelijkwaar altijd iedereen over de penalties, ik heb er echt geen enkel probleem mee. Ik schiet ze in elke hoek, mijn favo is de panenka.... @Han, Als het switchen is verbeterd dan ben ik een gelukkig man. Grootse minpunt uit PES 2011
De penalties zijn ook weer 'gewoon' van achter de speler. Ook het mechanisme van schieten is weer normaal. Moet verder maar luisteren naar die podcast, wat ze allemaal zeggen over de betere passing, de uitstekende loopacties van de spelers en de betere response-tijden zonder dat het afdoet aan de juiste snelheid van het spel. Kortom, echt indrukwekkend