[XOne] Duke Nukem Forever

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 1 apr 2007.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat wel zo? Ik dacht dat de meeste gamers toch echt 30+ zijn. Ik had daar vorig jaar een artikel over gelezen. Het verklaart voor mij bijvoorbeeld ook wel waarom de nieuwste Mortal Kombat het nog zo goed heeft gedaan.

Ondanks dat Xboxlive vol lijkt te zijn met kiddos die nog geen eens 18 zijn, zijn er natuurlijk ook nog veel gamers die niks moeten hebben van Xboxlive. Meer zitten volgensmij nog steeds niet met gold op xboxlive dan mensen die dat wel doen.

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist wel joh.. veel gamers zijn inderdaad gewoon 30 plussers die die generatie van games wel hebben mee gemaakt.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    daar heb je een punt. ik vroeg me al af waarom MK zo goed verkocht.. maar ik denk dat Duke weer anders ligt.. naja, ik ga hem NU halen iig,

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    FRS, bel me. Nu :'-( Naja moet toch eerst boodschappen doen dus dat eerst maar. Dan kan ik daarna ongestoord Duke spelen :D

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar de meningen hier.. ik wacht nog wat reviews af in ieder geval omdat de demo me niet heeft kunnen overtuigen.

Ben dan ook benieuwd of de game zelf beter is dan die "oudere" demo build.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb hun gebeld. ze keek bij de vracht van vandaag en hij was er

komt goed, ik heb de demo ook gespeeld ben benieuwd naar het verschil

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Oude gamers zijn ook al 21+ eerlijk gezegd.... ik ben 22 jaartjes jong en ik heb ook de oudste Duke Nukem nog gedaan... dit spel wil ik zeker hebben maar nu nog niet. Binnenkort komt MMORPG uit voor Star Wars en die heeft bij mij de PRIO :D

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, volgens mij vorig jaar iets gelezen dat de gemiddelde leeftijd van gamers ergens rond de 27 ligt

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    maar wie zegt dat die al 15 jaar gamen?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik :+

Nee maar dat is wel logisch toch? Ik denk dat de groep die is opgegroeid met Atari en de NES etc en nu nog steeds gamed groter is dan de groep die na hun 20e ofzo pas is gaan gamen.

Het is toch een hobby waar je vaak op jonge leeftijd mee begint

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    dno... call of duty en de wii hebben volgens mij de hele gamers verdeling krom gemaakt

12. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Dat klopt maar dat betekent inderdaad niet dat iedereen al zo lang gamed. De gemiddelde leeftijd is juist gestegen de laatste jaren dankzij casual games als Angry Birds, Sudoku en al het Wii geweld :)

Want tja...ook Angry Birds et alia valt onder de noemer games :)

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso de hele COD generatie, die is zo verslaafd aan deze serie dat ze geen andere gamers meer probeert. Heel jammer. Ik denk dat COD gamers nog geloven dat shooters begonnen met COD 4 MW1. Eigenlijk zouden ook zij eens de eerste shooters moeten spelen, zodat ze zien dat elementen in de COD games waar ze zo blij mee zijn, niet allemaal ineens waren geïntroduceerd met 1 COD game. Dat ze over de jaren in de games wereld kwamen en in het begin vaak in een matige vorm.

@hierboven, kan ook 27+ zijn geweest. Het was in elk geval meer richting de 30 dan richting de 20. Zelf ben ik met m'n 25 jaar nog niet de 27+ groep. Verder heb ik de imo leukste NES games vooral met veel plezier gespeeld op de SNES. (Mario Allstars)

14. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    31 hier en ik game al sinds begin jaren 80.
    Nes, Master System, Atari 2600 enz allemaal meegemaakt. Duke dus ook. :)

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nes is de oudste console waar ik op heb gespeeld, misschien een paar keer ergens op de atari. Ik heb veel gespeeld op de SNES, heel veel, en af en toe ook eens op de Sega (bij vrienden). Toch had ik dusdanig veel op de SNES gespeeld dat ik ten tijde van de NGC een echte N- Fanboy was:cool:

/edit--> ik zie dat ik wat offtopic ben gegaan, volgende reactie zal weer te maken hebben met Duke Nukem Forever!

Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    got it! installing as we speak! pray to god dat die laadtijden niet zo tergend zijn

Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  17. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
  18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik wil ook Tshirt.. Firstlook he?

19. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
  20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik was er voor de menigte als pers, maar ik had niet eens door dat Duke er was.. toen ik het door had stond er een rij tot Turkije :mad:

Deel Deze Pagina