Wat noem jij binnenkort? Die MMO komt waarschijnlijk niet dit jaar, dus dan kan je in de tussentijd beter een andere game spelen
Ik was er als crew dus ik kon het nog ff spelen voordat de deuren open gingen Voor welke website / blad was je er trouwens als pers?
awh oke. gewoon voor mezelf van werk. dit jaar ist in utrecht he btw het eerste level van duke valt wel mee qua gfx. I like it
Dit spel is zo'n 4 jaar in ontwikkeling en moet WoW verslaan, daar gaat een hele PR campagne aan vooraf, er is noway dat ie over 3 maanden al uitkomt..
Zo heb net de eerste boss verslagen en hier een kleine impressie. De humor zit weer lekker goed en ook het richten is wel oke. Minpunten momenteel zijn de lange laadtijden en de erg matige graphics.
Ik vind 'm ook wel mooi en goed afgewerkt. Lekker zwaar ook en er zitten zelfs voetjes onder alleen stinkt die ernorm. Zal de verf wel zijn.
Jup, die buste is wel prima. Wel iets kleiner dan ik gehoopt had, maar liever dit formaat en van goede kwaliteit dan een ding van 12 inch van hol goedkoop plastic. Die papercraft die erbij zit vind ik ook erg gaaf, ik vind het alleen een beetje zonde om 'm ook daadwerkelijk in elkaar te gaan zetten Kijken of ik ergens hetzelfde soort karton kan vinden en 'm kan laten kopiëren.
Ik ben nu al stukje verder en het bevalt me wel. Ik ben nu bij dat beest met 3 tieten van de trailer Blijf erbij dat ik een verouderde game speel. Maar de demo was wel heel erg, ben benieuwd als ik bij het woestijnstukje in de game zelf kom hoe dat eruit ziet.
Lekker lekker, vandaag niet binnengekregen hoor! Maarja morgen dan maar hoop ik anders word ik wel heel boos!
Ik zit gewoon een stukje gameplay te bekijken op IGN en die gasten stampen de game helemaal de grond in. Niet leuk om te spelen en het ziet er grafisch niet uit. Nou, dan ben ik benieuwd naar de reviews. Ik weet niet of die er al zijn, omdat ik Duke Nukem niet zo volg.
Maar IGN zijn ook een stelletje overbetaalde CoDhoeren he, dus voor een goed cijfer voor Duke hoef je daar niet te zijn. Het ziet er namelijk niet uit als Crysis 3 dus het is kut volgens die heren Het krijgt trouwens een 7,6 van de PU *klik*
Metacritic is de beste plek voor een review. Een gemiddelde van tig reviews geeft een beter beeld van de kwaliteit dan 1 cijfer van 1 site. edit: Maar als je per site kijkt is GT idd de beste. Ze hebben tenminste altijd beelden om te demonstreren wat ze bedoelen, dus ook al ben je het er niet mee eens; je ziet wel wat ze bedoelen.