Maar al die prijzen zijn achterlijk, de hero edition boeit me echt niks maar zelfs 65 euro voor een game is gestoord, helemaal wanneer je het voor 45 a 50 kunt krijgen. Die shops staan er niet tussen . Maar dat blog bericht is bruut!!!! Dan neem ik aan dat een Mediaoffer het ook wel op de 8ste heeft.
Mja sommige websites zeggen inderdaad 10 juni in plaats van 8 juni, ik weet niet of hun hem eigenlijk wel verkopen op 8 juni, we zullen het wel zien... ik heb de Hero Edition in ieder geval via Nedgame pre-ordered, can't wait!.
Net de demo van PSN gedownload en me echt de tering geschrokken! Wat een jaggies overal. Totaal geen AA en een lage resolutie zo te zien. Eeuwen geleden dat ik game heb gezien met zulke kartelingen overal. Echt alles is kartelig... yikes!
Ik heb de demo ook gespeeld... graphics zijn naar mijn mening wel goed, ik heb er helemaal geen problemen mee... alleen waar ik wel mee zit is Cole zijn stem... damn wat een verschil, de officiƫle stem van Cole klonk veel ''stoerder'' maar deze stem klinkt hij veel jonger... het is gewoon anders.
Net de demo gespeeld. Ligt het nu aan mij of loopt cole nu als een in de fik staande ninja met speed op? Besturing mag van mij wel wat nauwkeuriger, maar verder krijg ik steeds meer zin in het vervolg op een van mijn favoriete PS3 games allertijden
Ja dat viel mij ook op, de controls zijn net iets TE losjes eigenlijk, zo ervaar ik het althans. Toen ik daarna deel 1 even ging spelen voelde het wel beter aan, maar ja.Het went uiteindelijk wel. Grafisch doet het gewoon zijn werk, het is verre van een wondertje maar gewoon nice. Maar Gakkie, qua kartels en resolutie is het toch niet erger dan deel 1?
Demo gespeeld, ik kan me wel vinden in de Eurogamer review. Het is geen baanbrekende sequel maar gewoon 1tje die allerlei kleine dingetjes tweaked en verbeterd.
Wat me ook heel erg opvalt in de demo (deel 1 trouwens ook) is dat je amper bass hebt in het spel. In elke andere game als je een granaat gooit en je hoort de explosie, of bij aanvallen...hell...zelfs bij voetstappen al, hoor je een bass. Die is echt NERGENS te bekennen in de game. Zelfs als je begint te schieten in de demo klinkt het qua geluid ongelooflijk goedkoop, bijna leeg eigenlijk. Er zit totaaaaaal geen power in dat geluid. Heel erg jammer. Want in de muziek zit die bass wel volop. Geluid maakt een game niet,maar het voegt wel toe, erg jammer hoor.
Deel 1 nooit gespeeld, maar het spel is echt een en al kartel. Fugly! En moet je daarna eens L.A. Noire opstarten. Wat een verschil!
Yeah, Infamous 2 Hero Edition staat op verzonden!, ook al is de stem van Cole veranderd, ik weet toch wel dat deze game toch wel goed gaat worden .
Ik moet de demo toch maar eens downloaden, want ik geloof er geen hol van dat het kartelig is. Volgens mij speelt Gakkie op 480P ofzo , want inFamous 1 ziet er zelfs nu nog redelijk uit met vrij weinig kartels.
Dat vond ik ook toen ik de beta speelde, maar ik dacht dat mijn herinnering misschien iets rooskleuriger dan de waarheid was aangezien ik de beta misschien maar een kwartiertje heb gespeeld.
Wat een heerlijke game weer zeg... gaat gewoon verder waar ik gebleven was met deel 1...... Grafisch zie ik niet zo veel verschil met deel 1 eerlijk gezegd maar dat kan aan mij liggen. alleen de stem van Cole vind ik gewoon slecht. hier ga ik me weer een hele tijd mee vermaken!
gister gekocht vind het er best goed uitzien besturing werkt goed alleen ik vond het met de camera wennen kan zijn omdat ik de 1e infamous tijdje niet meer gedaan heb omdat ik die heb uitgespeeld had hem gepreorderd en erbij zit kessler skin lightning hook en soundtrack en een code voor uncharted 3 beta en 50% korting op infamous 1 maar ja die kun je eventueel gratis downloaden bij welcome back content
Gisteren gekocht en het speelt weer heerlijk. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de game er idd soms behoorlijk slecht uit ziet. Ik ben nog niet zo ver, maar tijdens het openingsgevecht zag ik idd soms een ware explosie van kartels, alsof de engine de resolutie drastisch verlaagde om alles draaiende te houden.
Gisteren de Hero Edition binnengekregen, met een code voor de muliplayer van Uncharted 3, maar helaas de code was al gebruikt Doosje is ook 3d haha een beetje zoals Dante's Inferno death edition ook heeft.
Komt dat wellicht doordat er momenteel nog geen beta van Uncharted 3 is? Anyway, ik heb een vermoeden waarom inFamous 2 er zo kut uitzag in het begin: toen ik de systemdata van mijn PS3 aan het bekijken was zag ik dat de game ineens 2,5 gig op de harde schijf had geparkeerd, waarschijnlijk doet de game dat dus 'on the fly'.
Ik heb net inFamous 2 Hero Edition binnen en ik moet zeggen, FAIL met 1 van de extra's die ik erbij kreeg: ''50 Procent korting op de originele inFamous-avontuur'' terwijl hij gewoon gratis te downloaden is nu via de Playstation Store .