FIFA 11 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Luukiee09, 7 jun 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.025
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Is een TOTY speler een soort shiny Pokemon ofzo? 8)
     
  2. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    eeeeh....???....waar heb je het over?:+

    Kga denk ik toch weer een Barclay team beginnen...kdenk dat ik nu ff al mn spelers op trade ga zetten,zodat ik vanavond een Barclay Team kan bouwen...Bebt TOTY heb ik al!!En ik heb ook nog Luiz CB...2 heb ik al....Dan nog ff v Persie TOTY en vd Vaart TOTY....ja ik ga het doen
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  3. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al bang dat team ooit tegen te komen:p
     
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  5. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Bent en vPersie TOTY, wat een beesten zeg.

    Edit: Wie ga je er achter zetten? VdVaart TOTY of Nasri TOTY?
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    TOTY vd Vaart..beter schot en betere pass dan Nasri IF 88(Nasri TOTY vind ik te duur,is ruim 2x zo duur als vd Vaart TOTY)
     
  7. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb een hekel aan linksbenige CAM's, maar dat ligt eraan dat ik dan altijd verkeerd wegdraai:eek:

    Iemand enig idee of Jones IF lekker speelt? Wil graag een spits met kopkracht hebben en dan Agbonlahor gebruiken als breekijzer (lekker pacewhoren:thumbs:)
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind IF Jones wel redelijk lekker spelen is fysiek wel sterk...beter Drogba halen
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind het zelf juist heerlijk. Iedereen denkt ook dat je die kan opdraait. Met de rug naar goal. Naar rechts draaien (dus voor je linker), soms nog een tikje en voila bam!

    Met Ozil is dat echt heerlijk. VDV vind ik persoonlijk veel te sloom. Ben geen pacewhore maar hij is echt te langzaam. Minimaal rond de 80.

    Zou zelf daarom voor nasri gaan. die heb toch iets meer snelheid en denk dat vaker doorslaggevend is dan de betere pass van VDV.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.025
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Wat is TOTY nou? 8)
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    TOTY is team of the year. elke week komen er nu IF spelers uit omdat ze deze week goed hebben gespeeld (TOTW) maar aan het eind van het jaar nu komen de TOTY uit. Spelers die zich het hele jaar goed hebben gedragen. Van veel league's is er al eentje uitgekomen en er is bijvoorbeeld ook een TOTY van meest gegroeide spelers geweest en TOTY meest consistente spelers die geen Team of the week hebben gehaald.

    Deze week is er barclay TOTY. Met VDV bijvoorbeeld. Al twee maal IF geweest omdat hij die week goed speelde maar omdat hij het hele jaar goed speelde is hij nu ook in de TOTY beland
     
  12. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de 5e keer op rij in de finale verloren nu, word daar echt gek van:confused:
    Hij 3 corners, 3 goals.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  13. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg echt niks uit de packs.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb niet eens zo goed team en ik win echt heel veel. De juiste formatie is het belangrijkst en voor mij is da 4231. Als ik maar ff van formatie switch dan gaat het kut.
     
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij speelde vroeger toch ook alleen maar PES?
     
  16. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, nu ik 4-3-3 speel win ik ook bijna alles. Helaas gaat het in de finales altijd fout.
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel nu 3 jaar fifa en pes. Fifa nu 3 jaar de winnaar. Volgend jaar ga ik pes denk ik niet eens meer proberen!
     
  18. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb nog ongeveer 100k coins. En heb nu dit team staan.

    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#bJQmivv2baZTE

    Wat zouden jullie doen? Ik wil sowieso nog een goede IF CAM. Hernanes 85, Totti 87 of Hamsik 87? En is Maicon echt een must, vind hem eigenlijk te duur voor een verdediger. Geef mijn geld liever uit aan aanvallers.

    Bedankt alvast voor de hulp, ik ben van plan dit team eens wat langer te houden dan 3 dagen.. :p
     
  19. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben persoonlijk echt een fan van Toty Totti (en zijn IF's) zijn enige nadeel is zijn snelheid maar voor mij compenseert hij dit ruimschoots met zijn geweldige schot, dribbel en pass. Ik ben het met je eens dat Maicon het geld neit waard is, vond persoonlijk Zanetti zelfs beter. Wel zou ik voor een betere LB gaan halen want Riise is echt butt imo.
     
  20. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Maicon is wel een beest hoor, zeker de beste verdediger van de Serie A(samen met Silva en Lucio).

    Net zilveren toernooi, de finale. Hij heeft een heel Bundesliga team volgens mij. Zeker 8 IF spelers. Zelfs bij zilver kom je dus zulke teams tegen. Nou er was echt geen doorkomen aan. Zijn verdedigers deden dingen die Terry en Vidic IF niet eens zouden doen.

    1-1 eindstand en penal 13 schiet ik over, terwijl ik precies in het midden van't groene schoot en B net tapte (dus recht door 't midden). Maar dan schiet ik rechts van de kruising nog 2 meter over.
     

Deel Deze Pagina