Jammer dat het nog zo lang duurt en ik mis nog steeds de Beta! En net voordat ik level 47 werd viel de verbinding weg en was de Beta offline gehaald... dat was echt zuur! Maar goed, ik was nog wel net over de 10.000 Kills gegaan en bij het zien van de Epic Edition en de Limited Edition Console hebben ze het weer goed gemaakt voor me!
wat ik was uiteindelijk level 34 ofzo? en ik had kapot veel gespeeld.. Nja alleen laatste paar dagen niet meer. Had je BS epic edition of niet? anders zou het helemaal ziek zijn, want je levelt echt niet zo snel vind ik.
Ja, ik had BS:EE. Ik heb het uiteindelijk nog tot ergens 400e van de wereld geschopt! *) Hier wat stats:
mijn meeste award was 250x ook iets van nemesis of killing spree. Mja behoorlijk wat uurtjes gespeeld dan
Weet niet of deze al voorbij is gekomen.. [yt]sAVMlUrIpdE[/yt] Maar dit is echt prachtig zeg, de lighting en wapperende vlagen en waaiende bomen, prachtige details die echt niet in de vorige Gears game zaten. NICE!!!
kut cam zal vast hartstikke tof zijn, maar bij die beast mode ergerde ik me er ook aan. Niet eens de kwaliteit maar die kale mafkees die in beeld komt flikker een eind op zeg @giorgio: hmm ik weet niet hoor Skyrim is ook een aankomende goty
denk dat Gears completer gaat zijn dan Skyrim. na de beta, campaign footage, horde en beast weet ik wel zeker voor mij goty = gears
Gears kan nooit completer zijn dan Skyrim.. Maar zijn dan ook 2 games die je echt totaal niet kan vergelijken.
nee precies dat verschilt per persoon. Iemand die nooit MP speelt of überhaupt live heeft, zal dus eerder een spel als skyrim ophemelen. Ik denk dat ik gewoon enorm veel plezier met beide ga hebben en ook nog Battlefield 3 Pfff veels te veel topgames achter elkaar. September, oktober en november.
Helemaal mee eens, drom is Gears ook voorlopig enige game wat k pre-order, off wel nu nog veterangear op Gears 2
Ben het vaak niet eens met deze relnicht, maar Gears en Skyrim zijn totaal niet vergelijkbaar. Whats next, Super Mario Galaxy 2 vergelijken met Warcraft 3?
niemand vergelijkt die 2 games.. tis een subjectief iets wat goty is.. ik zeg ik vind gears completer, grotere ervaring dan alleen een sp van 300u..