Ze hadden dit gewoon Nazilands moeten noemen, ik krijg veel meer een Borderlands gevoel dan een BIA gevoel bij dit spel
Brother in arms boeit me helemaal niks. Maar dit ziet er zeker tof uit! Wil graag weleens wat gameplay beelden zien.
http://www.nu.nl/games/2536744/realistische-brothers-in-arms-keert-mogelijk-terug.html Er is nog hoop!
Ik denk van niet. Inmiddels zijn de protesten online zo groot dat ze hier handig gebruik van maken. Deze game brengen ze ongegeneerd uit, en zal, ben ik bang, toch netjes verkopen. En van al deze heisa zullen ze dankbaar gebruiken met de aankondiging en hype van de volgende echt brothers in arms game. En tsja........ hoe pissed ik ook ben..... ik zal er zijn dan. ;-)
Deze game sla ik dus over. Het tactische en realistische spreekt me altijd erg aan, maar hier heb ik geen zin in.
Lijkt me ook, als je hier al de laatste pagina's doorleest heb je vrij snel door dat dit een stom idee is geweest (de naam dan).
BIA HH all over again. Dacht dat ze er wel van geleerd hadden niet te vroeg aankondigen. Al hoop ik dat dit gedrocht nooit uitkomt. Beetje BIA mengen met een Tarantino film. Maak BIA: Bastogne.
Waren laatst toch ook juist geruchten dat omdat het nieuws van de nieuwe richting waarin ze op wouden gaan zo slecht overkwam dat ze besloten hebben van die Inglorious basterds bullshit af te zien?
Ja, maar dat betwijfel ik sterk eerlijk gezegd. Waarom zou je het dan in de eerste plaats doen? Het is bepaald geen PR stunt.
En nu 15 september een volwaardige BiA-game aankondigen. Uiteraard geen shooter in de tegenwoordige/toekomstige tijd tegen Arabieren of Russen, anders speel ik liever deze schijtgame.
Is er hier iemand waar ik even BIA: HH van zou kunnen lenen voor op 17 september zodat ik eindelijk na 4 jaar ofzo (destijds weggedaan) de achievement zou kunnen halen?