Maar waarom zou je een abbonement van I-300 nemen? Met internet heb je de sms/bel-functie toch amper nog nodig? Tenminste, alleen bellen voor belangrijke dingen misschien, maar voor de rest
.
Ik heb een vraag, want ik ben volgende week jarig en mijn vader twijfelt (qua cadeautje) over een telefoon voor mij. Hij weet dat ik heel graag een iPhone 4 wilt, maar hij blijft bij zijn standpunt dat Androids (en de telefoons die ermee draaien) veel beter zijn, en dan vooral de Google Phones (Nexus S oid). Nu heeft hij z'n c't magazine binnen waar ook op de voorkant staat: 'Grote Android-test: Beter dan de iPhone'. Dusja, daar verwijst hij nu ook steeds naar. Maar zijn er punten waarmee ik hem kan overtuigen dat de iPhone beter is? Het heeft een beter scherm (qua resolutie; kleur), simpelere interface, ligt fijner in de hand (vind ik IMO), met T-Mobile onbeperkt internet, meer?
En ja, "Als je een twee-jarig abbonement af wil sluiten moet je wel denken aan de toekomst, wil je nog wel hetzelfde over twee jaar? Met Android wat steeds meer opkomt en zometeen Apple voorbijstreeft, blijf je continu updates krijgen en houd je over twee jaar de beste telefoon over." (zegt vader). Nouja zeg
.
Klik om te vergroten...