Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik de nummers in mijn afspeellijst weer op alfabetische volgorde?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In iOS 5 kun je agenda's aanmaken op de iPad zelf.

3. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beta 5 is wel leuk maar een batterij monster, ga er van uit dat de final zelfde batterylife heeft als ios 4 of beter..

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik gebruik ook die standaard agenda. Maar daar kan je dus meerdere agenda's in toevoegen. Dat hebben ze ook in die mac store laten zien.
    Heb daar ook Gevraagd hoe je dat doet alleen ik kreeg als antwoord ja Google maar8)
    Heb ik ook gedaan maar niets gevonden dat lukt...

Anyhow, iPad is wel een mooi ding, software is allemaal goed doordacht en werkt prima alleen ik vind het nog steeds een overpriced luxe 'gadget'.
    Het werkt makkelijker op schoot voor de tv(like nu) of even Facebook checken op de plee en in De trein etc maar meer ook niet eigenlijk tbh...
    Ja daar heb ik nu vrij weinig aan hè haha!

5. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijn iPhone updaten naar de laatste firmwire die te jailbreaken is (iPhone 4). Over welke (stabiele) update praten we dan? En hoe moet ik de iPhone jailbreaken, gewoon weer aansluiten en twee handelingen uitvoeren?

Ik draai nu 4.1

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    4.3.3.

Hier staat een complete handleiding.

7. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ben al een tijd op zoek naar onderstaande case voor de iPhone 4...
    iPhone 4 Case

Echter krijg ik deze nergens gevonden, en de persoon in kwestie die hem heeft reageert niet op mijn berichten. Het gaat dus niet om de metal case cover die erop zit en de metalachtige look die het de iPhone geeft. Maar echt op de case, met zwarte rand en de doorzichtigheid die deze heeft aan de randen en achterkant.

Het zou super zijn als iemand mij kan vertellen hoe deze case heet, en/of waar ik deze kan bestellen! Thanks!

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zo, net iPhone 4 gehaald bij de T-Mobile shop:)! Helaas wel de volle mep voor betaald: 290 euro bij i-200 (32GB versie) maar wel nog onbeperkt internet en sneller dan voorheen.

En zondag komt iemand mijn 3GS ophalen voor 350. Win-win situatie dus:cool:!

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Pff zeker nice!
    Hoeveel betaal je per maand nu met dat i-200 abbo? Aangezien ik met m'n i-150 €29,95 p.m. betaal.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    34,50.

Had eerst ook i-150. Maar toen had je nog 150 sms EN 150 belminuten. Nu is het 150 sms of 150 belminuten. Heb daarom voor 200 gekozen.

Eigenlijk wel schandalig. Zelfde geld vragen voor minder, alleen is het internet sneller geworden en nog steeds onbeperkt.
    En de eerste 4 maanden zijn 100% korting, dus dat is t/m december (abbo gaat 1 aug in) gratis;).

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Van de week ook m'n iPhone 4 besteld. I-300 abbo (42.50 p/m) en 90 euro voor het toestel. Wel zijn de eerste 4 maanden gratis van het abbonement.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    For real... :x
    En hoe bedoel je sneller geworden? Heb je dus sneller internet dan mijn release iPhone 4?

Gaat best wel snel met het abbonement, heb hem nu al 11 maanden.

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De snelheid is maximaal 7,2Mbps.
    Maar natuurlijk zit er wel een adertje onder het gras ;)

Uw dataverbinding heeft een download/upload snelheid van 7.2 Mbps/384 Kbps, na verbruik van 1 GB per maand wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps. Na overschrijding van het maandvolume kunt u voor € 10.00 het volume en snelheid herstellen.

Dan heb ik liever mijn 2Mbps onbeperkt.

Is dat niet de SwitchEasy TRIM Case ?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maar waarom zou je een abbonement van I-300 nemen? Met internet heb je de sms/bel-functie toch amper nog nodig? Tenminste, alleen bellen voor belangrijke dingen misschien, maar voor de rest :+.

Ik heb een vraag, want ik ben volgende week jarig en mijn vader twijfelt (qua cadeautje) over een telefoon voor mij. Hij weet dat ik heel graag een iPhone 4 wilt, maar hij blijft bij zijn standpunt dat Androids (en de telefoons die ermee draaien) veel beter zijn, en dan vooral de Google Phones (Nexus S oid). Nu heeft hij z'n c't magazine binnen waar ook op de voorkant staat: 'Grote Android-test: Beter dan de iPhone'. Dusja, daar verwijst hij nu ook steeds naar. Maar zijn er punten waarmee ik hem kan overtuigen dat de iPhone beter is? Het heeft een beter scherm (qua resolutie; kleur), simpelere interface, ligt fijner in de hand (vind ik IMO), met T-Mobile onbeperkt internet, meer?

En ja, "Als je een twee-jarig abbonement af wil sluiten moet je wel denken aan de toekomst, wil je nog wel hetzelfde over twee jaar? Met Android wat steeds meer opkomt en zometeen Apple voorbijstreeft, blijf je continu updates krijgen en houd je over twee jaar de beste telefoon over." (zegt vader). Nouja zeg :mad:.

Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het gaat toch om wat jij wil? Als je vader zo geilt op die nexus, laar hem maar lekker het kopen voor zichzelf ;-)

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, maar hij is gewoon anti-Apple én pro-Android 8). Maar je hebt wel gelijk hoor, maar ik snap ook wel dat hij niet zomaar €1000 (iets minder; aankoop+abbonementskosten etc) wil neerleggen voor iets waar hij zelf tegen is. Hij vind iedereen die met een Apple-gadget (iPad/iPod/iPhone) rondloopt, toch maar een idioot, omdat die mensen hun iPhones alleen maar kopen vanwege het feit dat ze hem dan op hun tafeltje kunnen leggen en aan iedereen kunnen laten zien dat zij een dure telefoon hebben (zegt ie serieus 8)). Raar dat hij het zegt, want hij weet normaal álles over álles en je kan hem dooit dissen of wat dan ook, maar hier heeft hij gewoon zo'n simpel 'argument' voor.

Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij anti-Apple is dan moet je hem maar overtuigen dat de iPhone niet van Apple is, anders heeft het geen zin natuurlijk, wat je ook zegt.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo voelt het wel ja, maar even serieus? "Android is veel opener, en zal met deze snelheid binnen een jaar of twee veel populairder zijn en ver boven de iOS uitstijgen". :x

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is toch ook zo? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina