[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lijkt me complete onzin. Zo lang er geen andere bronnen zijn die dit bevestigen, zou ik het als ongeloofwaardig beschouwen.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Die film geruchten zijn er echt al jaren.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij probeert MS met de live action trailers te peilen of een volwaardige Halo film een succes kan worden. Moet wel zeggen als er een game franchise geschikt is voor een verfilming het wel Halo is.
     
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het waar is. Neill Blomkamp als regisseur en Peter Jackson als producer is geweldige combinatie. District 9 was een meesterwerk!_O_
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bij deze titel gaan ze toch ook wat met Kinect doen? Ik wil die camera eigenlijk niet in huis halen, want ik zie het niet zitten met dat ding. Maar zullen ze de aanwezigheid van een Kinect verplichten voor de mogelijkheid om deze game te spelen? Dat zou gierig zijn.
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ga weg met je Kinect. Word er zo ziek van dat in elk spel de Kinect wordt verwerkt. In Mass Effect 3 nou ook al.. Zonde.
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Indd, echt doodzonde. :{

    En het is allemaal aan die vervloekte Wii te danken. Die hebben een succesje behaald door mensen voor te liegen en slim te zijn in adverteren.

    Daardoor moesten bedrijven als Microsoft en Sony ook zo nodig weer met een soort gelijk iets komen om geld binnen te harken, en om de productie kosten daarvan nu terug te verdienen, moeten wij Kinect maar allemaal voor lief nemen. |:-
     
  8. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag hopen dat er in de toekomst geen games komen waarbij je verplicht Kinect nodig hebt. Lijkt me sterk aangezien het dan oneerlijk zou zijn. Maar ja, Microsoft kennende zou het kunnen omdat ze dan weer meer geld zouden kunnen verdienen...

    Ik vind het zo zonde van al die mooie serie's die dan ineens Kinect mogelijkheden krijgen. Mass Effect en Mass Effect 2 zonder Kinect, Mass Effect 3 met Kinect. Forza Motorsport 2 en 3 zonder Kinect, Forza Motorsport 4 met Kinect. |:-
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zolang het een optie blijft en niet verplicht wordt voor een spel, doen ze maar.

    Echt, die gasten op de E3 met dat American Football spel: :F:
    Te. Triest. Voor. Woorden.

    MS is niet gek; die gaan echt geen Kinect verplichten voor de hardcore games, want dan verliezen ze veel meer gamers dan ze erbij halen.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @Pascal: Er is nog niks gezegd over Kinect icm Halo 4. Al zal er wel wat functionaliteit in zitten die je ook gemakkelijk kunt negeren (zie de Mass Effect 3 functionaliteit).

    Tenminste... dat verwacht ik. Maar misschien is Kinect tegen de tijd dat Halo 4 uitkomt helemaal geflopt en zien we er helemaal niks van terug in deze game. :p
    Bedankt voor het geschiedenislesje. :+
    Ik zie het probleem niet. De ervaring met de controller wordt er niet minder op...?
    Mass Effect 1 en Mass Effect 2 > Geef commando's en selecteer gespreksopties met de controller. Mass Effect 3 > Kun je nog steeds
    Forza 1, 2 en 3. Stuur met de controller. Forza 4 > Doe dat nog steeds.

    Ik snap het probleem niet als het allemaal optioneel is? Er worden geen andere features uit gesloopt... Dit is gewoon haten op Kinect omdat het kan. Net zoals Twitter vaak gehaat wordt gewoon omdat het Twitter is. 8)
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nee! Er wordt namelijk wel aandacht in Kinect gestopt, ook al is het minimaal, als ze die tijd en moeite (en geld) in iets anders staken dan zou dat nog beter worden.

    Net zoals de MP in Mass Effect 3, hoeft er van mij ook niet in, besteed die aandacht en moeite (en geld) maar in het finetunen van de game en het verhaal e.d. :)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar er is geen MP in Mass Effect 3. ;)

    En zo kun je dat bij iedere kleine feature wel gaan roepen. Er zijn ook altijd wel dingen die ik niet hoef die bestuurd worden met een controller. Ga ik toch ook niet zeuren dat ze het maar achterwege moesten laten?

    Het zijn grote jongens met grote dev teams. Een relatief kleine feature als voice recognition zal echt niks afdoen aan de polish van de rest van de game. Als een game kut word dan was het ook kut geweest als er geen Kinect in zat.
     
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Er zit wel MP in de game, lees het ME topic maar eens door. ;)
    Edit*: Lees nu dus ook dat het fake was... hmm verwarrend dat welles nietes gebeuren.... :{

    Wat betreft de rest heb je misschien wel gelijk, maar dan heb ik nog liever dat ze de tijd die ze eraan besteden vrij nemen dan dat ze het besteden aan Kinect... 8)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij de reveal in Gameinformer werd dit gezegd:
    Niks verwarrends aan. :+

    Kijk, ik hoef ook geen Kinect funtionaliteit in bestaande games (behalve head tracking bij Forza), maar ik maak me er verder ook niet druk om als het er wel is. Zo lang ik alles gewoon als vanouds met de controller kan blijven doen vind ik het prima. Ik geloof niet dat er dusdanig veel tijd in wordt gestopt dat we het op andere gebieden gaan merken.
     
  15. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks tegen Kinect (integendeel, ik wil het misschien wel gaan halen), maar het gaat er mij meer om dat het ineens in een serie wordt gestopt. Dat snap ik ook wel aangezien Kinect er nog niet was bij de vorige delen van serie's, maar op de een of andere manier kan ik er niet echt tegen. Slaat nergens op, I know. :thumbs: :9
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Dit dus.

    Dat gezeik om niks.. Alsof je er last van hebt. Als jij alleen singleplayer wil spelen met een controller en zonder kinect kan dat. Als er multiplayer in zou komen hoef je daar niet eens naar te kijken, laat staan te spelen. Zelfde voor kinect. Goede zaak juist, dat spellen voor meerdere mensen interessant worden.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    QFT
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind Kinect awesome. Maar dingen als Kinect en een Wii zijn niet voor hardcore games geschikt.

    Wat nu hopelijk een optie wordt is dat er veel meer partygames gemaakt gaan worden dmv Kinect. De 360 mist die namelijk heeeel erg. Dingen als Kung Fu Chaos en Whacked! etc. vind je niet meer.

    Dat is jammer, ik zit tegenwoordig namelijk nooit meer met een groep vrienden achter de xbox, wat echt een van mn beste tijden met dat ding geweest zijn. Helaas richt MS nu alleen maar op Live, en niet op offline multiplayer.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    +1, maar wel als het niet de standaard word en dat vrezen ook veel mensen. ;)
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee man, na een tijdje zijn de meeste wel uitgekeken op kinect. Tenzij iemand daadwerkelijk goede Kinect games gaat uitvinden, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina