Ik had het al een keer gezien, maar het ziet er artistiek erg mooi uit. Nog maar 3 weken totdat ik er zelf mee aan de slag kan. Bovenstaande video's heb ik niet bekeken want ik wil het begin van het spel liever zelf ervaren.
Ja he. Deze game verdient het gewoon om gespeeld te worden. Al is het alleen maar om de crazy originaliteit.
Sodemieter wat een trailer, heerlijk donker sfeertje in die game ook, behoorlijk ziek eigenlijk wel . En die kat is echt fucking cool. Ik ben trouwens benieuwd hoe de consoleversie van de eerste Alice game eruit ziet, die hoor je bij Madness Returns te krijgen.
Wat een trailer. Zeker de game gaan halen, niet bij de release maar in de budgetbak. Wordt wss een echte must-have!
Ik geloof dat een Playstation magazine het spel al had gereviewed en die waren behoorlijk negatief. Was geloof ik een post op insidegamer. Hoe dan ook, het spel lijkt me nog steeds tof. Ik ben meer benieuwd naar de reviews van de toonaangevende sites.
DAMN...als een blad wat altijd al veel te hoge cijfers aan games geeft, een game een 5 geeft....en dit is dus waar iMark het over had. Zou het echt heel erg jammer vinden. Ze hebben het erover dat de gameplay niet al te geweldig is, en dat dat uiteindelijk de game de das om doet.
Ik zal de review niet al te serieus nemen. Ook al geeft de playstation blad een 5 iedereen heeft weer zijn eigen smaak, en wellicht bevalt jou deze game prima. Ik ga dan dus nooit af op reviews. Altijd zelf ervaren wat ik er van vindt.
Inmiddels begonnen, beetje gemengde gevoelens. Ik moet eerst nog maar eens een paar chapters verder zijn.
hoe is de besturing, ik lees dat ie crap is. maar kan je daar overheen kijken of is het echt te troep
De besturing is tot op zekere hoogte prima. Veel dingen zijn gewoon wennen. (springen bijvoorbeeld) Maar het had wel een stukje beter gemogen. (komt ik wel op terug in m'n review)
Gameinformer schijnt het ook een 6 te geven ofzo, ik wacht nog wel even wat reviews af die normaal te lezen zijn en daarna kijk ik wel even wat ik doe. Een demo zou nu perfect zijn he.