Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik snap wat je bedoelt. In Gran Turismo 5 heb je dat ook. Maar zelf heb ik liever niet dat zoiets in een racegame zit. In Gran Turismo kon je ook je eigen auto's aanpassen door rallybanden er op te zetten, maar dat vond ik gewoon niet leuk omdat ik rally niks vind. ;)

    Karten daarentegen vind ik wel erg leuk als dat er in komt, net als bij Gran Turismo 5! :9
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze het karten..rally en ook al die slome oma auto's eruit laten.

    Karten vond ik veel te gevoelig en onrealistisch in gt evenals het rally wat totaal niet lekker aanvoelt.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vond rally op de oude consle wel lekker spelen bij GT. Heb ik het over ps1 tijdperk, wat natuurlijk niet respresentatief is voor de huidgie tijdperk. Echter, het kan dus wel gewoon lekker spelen :)
    Van mij mogen ze het er hoe dan ook instoppen, puur voor de afwisseling.
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het in GT2 ook al helemaal niks , daar zat echt totaal geen gevoel in.
    Ik had niet echt het idee dat de banden zich vastbeten in de ondergrond.

    Maar goed , hopen dat forza 4 dit allemaal niet heeft en dat de career wat boeiender is dan deel 3.
    Ook een ranked online systeem zou wel leuk zijn.
    Dus geen lobby's die zelf zijn in te stellen maar vooraf ingesteld.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Snelheidsgevoel ziet er erg goed uit. Kan echt niet wachten op deze game, ik hoop wel op meer variatie in tracks in o.a de career. Sommige tracks verveelden echt hard, zo vaak kwamen ze voor in FM3 career.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik inderdaad nog 1 keer die #$%!FF! new york track moet doen wordt ik gek.. zo saai en inspiratieloos.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    QFT, die was echt boring inderdaad. :9
     
  9. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zieke graphics, maar volgens mij is 8/10 filmpjes die ik heb gezien een camerastandpunt die om een auto heen draait. 8)
     
  11. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    In die Vista mode hebben auto's 20% meer polygonen mee gekregen dan in race modus. Daarom zien de auto's er daar (een stuk?) beter uit.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat weet ik, maar ik bedoelde dat ik dat om een auto ronddraaien (die Vista mode) nu wel gezien heb. :9
     
  14. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ik vind dat opzich nog wel meevallen, als je kijkt naar de ronde over de Top Gear test track ziet het er nog steeds erg mooi uit! :)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan begreep ik je verkeerd :+

    FM3 300.000 polygonen per auto
    GT5 400.000 polygonen per auto
    FM4 800.000 polygonen per auto
    FM4 vista 1.000.000 polygonen per auto

    Geen idee hoeveel invloed dit heeft maar volgens mij zorgt dit toch vooral voor mooiere rondingen (meer smoothness over het algemeen) En dus zal het logisch zijn dat het er veel beter uitziet dan FM3, wat er al prima uitziet :)

    [​IMG]
    Hier afbeelding die er een stuk minder (Ja, hij zegt het echt 8)) uitziet. Vooral reflectie in die wielen en remschijven is een stuk minder.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2011
  16. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 jun 2011
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    FM4 ziet er beter uit imo :+
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier boeit het me niks, ben al lang blij dat de road legal McLaren F1 er in zit. *)
     
  19. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    mijn God wat een gruwelijk mooie game gaat dit worden. Met een volmondige JA ik ga deze game kopen. Ik heb het nooit zo met Forza gehad, maar deze ga ik zeker een kans geven. Kom maar op met die shiiiiit \o/
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die presentatie video is echt geweldig, ik dacht dat dit gewoon een deel 4 werd in de zin van kleine updates en dan niet aan de graphics want die zijn al ziek in FM3,maar jawel hoor..het is grafisch duidelijk nog mooier geworden, ongelooflijk. En dan al die nieuwe opties die erin zitten.

    Ga de game echter niet halen denk ik want FM3 loopt meer stof te happen dan dat ik het speel, het kan grafisch nog zo oogverblindend zijn, als de gameplay het hem gewoon niet doet bij mij..tja...dan houd dat op. Heb toch echt meer de arcade gameplay zoals NFS en Dirt 3 enzovoort..de spanning,actie, schade,snelheid.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina