Ik heb zo'n gevoel dat deze Zelda veel beter gaat worden dan iedereen verwacht. Iedereen was toch ook zo terughoudend over The Wind Waker?
Ik weet al zeker dat Skyward Sword een enorme goede Zelda gaat worden!. Trouwens wat info over de CD: Zoals je ziet, alleen in US en Canada. wel lame hoor .
En daar is de site dan ook over bezet en kun je nog niks krijgen Wat hier ook steeds als er nieuwe producten kwamen voor de sterren.
Das wel genaaid, maar ik kom toch wel aan die soundtrack, als ik het niet mag kopen/ krijgen via het snelle kopen van OOT dan kom ik wel op andere manieren aan mijn favo games muziek
Met klantenkaart en de code dynahcc2356 is zelda 3ds voor 31,67 te bestellen bij Dynabyte. Zonder klantenkaart met code voor 35 euro.
Tsja, als ik die filmpjes ziet, begint het toch te kriebelen (hoewel ik de vogels nog steeds niet vind passen). Maar ja, eerst OoT, daarna komt deze wel..
Omdat ik hem alleen voor deze game zou halen en die ik dan in 2 dagen uit heb en dan ligt de 3DS weer te rotten
KOmen ook andere zelda's! Links Awakening is er nu in de Store! Four Sword komt ook met Online Multiplayer! Misschien de Oracle Series ook (Nog niets hier overgehoord)
Ah vandaar. Ach ik heb ook andere motieven: - zal straks op kamers gaan in groningen en dan maakt dit de reis tussen Groningen en Amsterdam wat fijner - mijn NDS is van de 1ste generatie NDS'n, dus best oud, werd wel weer eens tijd voor een nieuwe "gameboy/ handheld van Nintendo" - Backwards comptability voor NDS games, kijk er o.a naar uit om Mario 64DS met 't pookje te spelen! - Zelda OOT, Starfox, Super Mario/ Kart, volgend jaar Luigi's Mansion
Ik wil hem maar ik wil hem ook niet. Ben bang dat ik vrijdag avond toch bij de kassa van de MM sta met de 3DS en Zelda in mijn handen. De originelen staan netjes in de kast en de apparaten liggen her en der in huis stof te happen. Alleen de DS en DSi liggen in het nachtkastje naast mijn bed
Dit hoort hier eigenlijk niet thuis, maar omdat we toch over het aanschaffen van een 3DS hebben: Ik vraag me af waar die beloofde third-party games blijven? De enige topgames die ik voor dit jaar op het schema zie staan zijn allemaal van Nintendo.
Ik weet niet of ze direct de technologie van Nintendo hebben kunnen gebruiken? Als dat niet zo is kan dat de reden zijn dat ze later zijn. Ik neem hier aan dat het 3D wel geprogrammeerd moet worden aangezien het anders ook voor iedere DS spel zou moeten werken.
Net ff Windwaker gespeeld op de Wii en het valt me echt op hoe mooi de game ook is. Tuurlijk, het is geen HD, maar toch is het nog steeds prachtig op LCD!