Niks voor mij deze week, heb al die DLC al, met uitzondering van de Horse Armor Pack maar daar heb ik niet bepaald behoefte aan.
Gezien ik Enslaved uitgespeeld heb, vind ik het wel tijd dat die DLC in de aanbieding komt. Of Duke Nukem 3D, omdat de release dicht bij begint te komen. (Was hetzelfde met Portal.)
Idd, doe die Enslaved DLC maar een keer voor 50% voor 400msp, zou ik hem direct halen Maar typisch zo'n dlc die ik niet snel in de aanbieding zie komen omdat die game niet heel erg goed verkocht heeft.
Het wordt goed geheim gehouden dit keer, staat er nog niet op. Ben benieuwd, zal wel een spektakel worden.
http://www.cheapassgamer.com/forums/showthread.php?t=283304 staat op de marketplace,wat een slechte deals deze week
Misschien volgende week leuke deals Maar we moeten niet klagen, we hebben veel goede deals gehad dit jaar
Ik vond de demo destijds leuk, en had het waarschijnlijk wel voor 800 puntjes gekocht als dat de prijs was geweest.... ... maar nu heb ik iets van 'laat maar', mede ook vanwege die dure DLC.