[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

1. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    dan kan ik net zo goed 20x gaan schijten net zoals jij met doritos crash course :+

2. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee want dat is een kut spel, en dit eentje waar ik goed in ben :+

3. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je het zeker?:+
    Ik voeg je vanaaf wel ff toe op xbox;)
    Kunnen we ahoeren;p

4. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt deze game nog veel gespeeld online? Ik zou best de GOTY editie willen kopen alleen wil deze game liever niet alleen spelen. :p

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Met een maat gewoon op de bank knallen, dat is het leukst. :)

6. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik stel mijzelf ook beschikbaar voor een online co-op

add: Leip0079

7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Lekker dit, ik zit nu bij de mission 'Keep Your Insides Inside', heb een schild gekocht, maar de gast bij wie ik hem moet inturnen, reageert daar niet op. Op internet staat het hier vol mee, een glitched mission is dit dus blijkbaar. Weet iemand wat ik nu moet doen?

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Da's een glitch en werkt als een virusinfectie die je oploopt als je online speelt waar je helaas niet meer van af komt. Tenzij je een nieuwe character aanmaakt. ;)

9. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    :emo:
    Hij telt toch niet mee voor de Achievement dat je alle missions in Arid Badlands complete?

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, niet dat ik weet. Het probleem met Borderlands is dat de game compleet modbaar is en die missie is niet eens onderdeel van de game. Maar als iemand 'm in z'n log heeft en je speelt met die persoon online wordt jij ook geïnfecteerd en zo gaat het verder...

11. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Haha, klopt ja. Begon er vanmiddag mee, een vriend die level 69 is heeft heel vaak die ... the Invincible (weet z'n naam niet meer) gekilled, al level 44 in een uur, en dik veel Achievements gehaald enzo. Ook een modded schild aan mij gegeven, ik ga gewoon niet dood :p

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Yep, toen ik deze game voor het eerst speelde kwam ik in een game terecht waar ze opeens stapels met wapens neergooide die ik mocht hebben en ik had echt zoiets van WTF is dit?! :lol: Wapens met waardes van 999999999 etc. en ook dat Shield indd. Die heeft bijna iedereen tegenwoordig. :9

Maar ja, bij deeltje 2 is het als het goed is allemaal serverside en kan die alleen op de "normale manier" gespeeld worden. 8)

13. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Hehe, dan zal het nog wel moeilijk worden :p

Ik zat even te kijken bij de Achievement dat je 1 van die 5 bosses co-op moet killen. Zag een comment staan: "Beat any of the bosses listed in the achievement by yourself, and NO one else. After Once you've beaten one of these bosses, do NOT "turn in"(or complete) to whomever assigned you that quest. Instead, quit to the main menu, load your game in split-screen co-op(2 controllers required obviously), and by the time you spawn, the achievement will be yours." Heb dit gedaan, maar de Achievement is niet unlocked. Doe ik iets fout of klopt het gewoon niet wat die gast zegt?

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb al een tijdje 1750G voor deze game, maar weet ff niet welke je bedoeld. 8)

15. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    United We Stand

Defeated the Rakk Hive, the Vault Boss, Sledge, Krom, or Flynt in a co-op game

Simply play a co-op game over system-link, Xbox-Live, or splitscreen and defeat one of these bosses. Difficulty will increase, but that shouldn't matter with more than one person.

Hmm... blijkbaar moest ik dus splitscreen doen voordat ik hem killde. Ah well, er zijn toch nog 3 bosses die ik moet killen.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, die. Ja die kun je boosten door splitscreen te spelen. :)

17. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb nog een vraagje. Heb de GOTY editie, alle DLC al geïnstalleerd. Ik zit nu in Playthrough 2, sta bij dat Fast Travel paaltje, maar het enigste wat er verschijnt is mijn naam en kleuren voor mijn pak; geen fast travel optie. Ik kan dus ook niet naar de DLC. Hoe zit dit?

EDIT: Na een paar missions te hebben gedaan, doet hij het nu wel. :)

Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Is er een manier om in de DLC Claptrap's New Robot Revolution snel aan Claptrap Bobbleheads, Pizza's en de rest te komen?
    Of is het een beetje op goed geluk Claptrap's neerschieten en geduld hebben. :9

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Yep! Bij de eindbaas (die grote Claptrap dus) blijven knallen op de normale Claptraps die eruit komen en dit een tijdje volhouden zonder de eindbaas uit te schakelen. En dit kun je trouwens blijven herhalen door daarheen te travelen. Zo heb ik het ook gehaald en ging vrij snel. ;)

Zoiets dus:

20. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Was je al Level 69 met een overpowered wapen?
    Ziet er een stuk beter uit dan wij deden.

Bauke en ik zijn nog maar Lvl 48 en 51.

Deel Deze Pagina