Geen idee. Was een pre-order bij All4games.nl. Maar aangezien dit geen grote release is denk ik wel dat ie nu al in de winkels zal liggen.
ja ik heb al een stuk van gespeeld tot nu toe vind ik het een erg leuke game. beter als de harry potter game
Ik ga m zo halen bij de MM in Rotterdam, zat eerst nog aan de plaatselijke frs te denken, maar die heeft m niet... Daar mag je namelijk na 14 dagen nog ruilen en je krijgt m niet in seal Snel uitspelen en terugbrengen dus haha Dit is mn 1e lego game, was nooit zo van dit soort spellen, maar de demo is wel grappig
Haha wtf. Als je dat spel binnen 2 weken wilt uitspelen mag je er wel flink wat uurtjes in steken (als je hem 1000/1000 wilt in ieder geval) Je bent met die Lego games altijd super lang bezig met alles vinden etc.
Vraagje; mijn jongste zoon heeft dit spel gekocht maar wil het graag in het Nederlands spelen (als dit mogelijk is natuurlijk). Achteraan het spel staat bij game wel een Nederlandse vlag maar ik vind nergens een setting om de taal te veranderen. Enige tips? Alvast bedankt en een prettig weekend toegewenst! Mvg
Staat de standaard taal van de Xbox op Nederlands? Meeste games gebruiken deze als referentie namelijk...
Wel dat had ik al gechecked maar ik kan Nederlands als taal niet kiezen. Als regio kan ik Belgiƫ wel ingeven. Is het bij uw weten normaal dat sommige versies van de X-box 360 geen Nederlands ondersteunen als taal? Mijn excuses voor de domme vragen; hebben pas 2 weken geleden dit toch voor de rest fantastische toestel gekocht
Toevallig eergisteren mee aan begonnen op de PSP, daar is zo'n Lego game veel leuker dan op de 360 terwijl het precies hetzelfde is. Werkt gewoon even wat fijner, even een kwartiertje spelen en dan klaar. Dit soort games ga ik niet op mijn 360 spelen op mijn grote tv, geen plezier in dan. Game laat wel zien dat er echt eens een toffe PotC game moet komen. Zwervers die PotC Armada nog wat hebben gecanceld.
Ik vind dit soort games juist wel leuk op tv/xbox dan op een handheld. En van At World's End was er wel een videogame, die was wel leuk.
Ik wil weer een game zoals die ene uit 2003 op de xbox, ps2 en pc! Deze: http://uk.media.pc.ign.com/media/015/015778/imgs_1.html
Dit is zeker de eerste game? Die heb ik niet gespeeld, maar ik vond At World's End ook heel leuk hoor, heb me er prima mee vermaakt.
Ja, At World's End was zeker vermakelijk. Simpel en clean voor de PotC fan. Aardige gameplay en aardige graphics, overall in ieder geval vermakelijk met een lekker sfeertje. Had wel verwacht dat ze met een game kwamen rond PotC On Stranger Tides maar helaas is dat niet zo.
Ik speelde altijd 1 op de Ps2 en je kon in coop. Die was leuk. Weet niet meer precies welkeen het was?