Wat is jouw verdediging nu dan? Ik heb nu: baines IF (verkoop ) / evra --- Terry/ Toure --- Kompany----Richards
ik ben zo dom he ik koop een ibrahimovich 85 st voor 15k en ik verkoop hem voor 150 en bieden wordt die voor 7 k verkocht
Jaa Ik had 5000 xD In 4-3-3 en 24 contracten Maarja.. Nu wat ik nu heb: - Liga BBVA team van 83. Veel barca en real. - Barclays team van 84. - Volle trade pile. Met grote namen zoals higuain, baines IF, Gourcuff, raul albiol, adebayor. etc. - 120.340 coins - totaal maar 9.95 ingestoken Nicee.. 30.000 op m'm Baines IF geboden
Is het dit jaar nog steeds zo dat iedereen blij is met contracten? Ik had vorig jaar 4 van de 5 pagina's vol (niet overdreven) met gouden shiny contracten . Ik ben nu gestopt maar had nog steeds 2 pagina's vol met allemaal shiny contracten, snap niet hoe iemand geen contracten kan hebben .
Hoe kan dat dan, koop je nooit pakjes of doe je nooit even massa-inkopen? Gewoon één uur alleen maar contracten kopen voor zo'n laag mogelijke prijs.
Maar dat zijn toch hele duur pakjes, van 25.000 coins? Als ik jou was zou ik dan wat vaker de 7.500 pakjes kopen, want die kosten bijna 1/4 van die hele dure pakjes, en je krijgt ook nog eens handige items erbij. Denk aan de attribute-cards, contract-cards, healing-cards, etc.