[XOne] Duke Nukem Forever

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 1 apr 2007.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als niemand € 60,00 zou betalen voor een game zoals jij hier ons wil doen geloven, dan waren er een hoop gameshops inmiddels al failliet gegaan hoor.

Er zijn genoeg mensen die € 60,00 betalen voor een game. Daarbij is dat gemiddeld genomen gewoon de prijs voor een game. Dat jij en ik en een hoop member tegenwoordig geen € 60,00 meer wensen te betalen en onze games ergens anders vandaan halen doet daar niet zoveel aan af.

Ontopic:

Ik ben wel opgegroeid met de Duke, maar ik heb het snel naast me neer gelegd, deze game. Ik heb absoluut wel wat met nostalgie, maar ik weet wel wanneer ik er niet aan moet toegeven omdat de herinnering anders verpest gaat worden. Je weet toch... dat knappe ex vriendinnetje van je dat je 10 jaar later tegenkomt en ongeveer 40 kilo is aangekomen. Zo zie ik deze Duke een beetje. Soms moet je het verleden het verleden laten.

2. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt iets dat ik haat in een game. Als ik speel wil ik blijven door spelen & als dat dan onderbroken wordt door loading screens, ben ik uit mij ritme :+ Zeker als het 1min duurt.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond Time to Kill geweldig!

I don't dig on the new strippers!

4. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geluid ook als je springt

5. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Duke Nukem Forever, echt een funny game doet me zeker denken aan de tijden van Duke Nukem 3D. Deze game is echter zo slecht dat ik hem zo leuk & en toch goed vind :+.. (GOTY!)

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    M'n LE Guide is vertraagd bij Amazon :mad: En natuurlijk hebben ze geen idee wanneer ze 'm nou wel gaan opsturen...

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    PC versie kwam gewoon gisteren binnen.

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Iedereen zegt van grafisch is matig, maar de game is wel 5 jaar in ontwikkeling geweest (Dit was de simpel gezegd de mooiste grafisch 5 jaar terug.) Men waren natuurlijk zo ver met de ontwikkeling, dat men dacht als we de grafisch gaan verbeteren, gaat het nog langer duren voordat duke verschijnt in de winkels. Dat kunnen we uiteraad de fans niet aan doen!

Zo denk ik het.

Maar goed, laadtijden zijn inderdaad erg overdreven lang! :+

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    haha ik heb ook een email gehad van amazon vandaag. een vertraging duurt niet zo lang joh, laatste x kreeg ik 2 dagen later email dat mn product was verstuurd

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Yup. Als ik niet elke keer naar daat laadscherm zat te kijken, was ik nu nog bezig :cool:

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er komt vast een patch om de probleempjes te verhelpen :)

12. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    [Offtopic] Ik zag hier een vraag over een limited guide, weet iemand wat er gebeurt is met de Limited guide van L.A. Noire ?? [Offtopic]

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En waarom vraag je dat in het Duke Nukem topic en niet in het LA Noire topic? 8)

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
  16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vond die review van gamekings juist wat overdreven positief, JJ doet het goed, maar boer Dennis die de game de hemel inprijst is net wat te overdreven dus.. Ze zouden dit soort reviewers weer eens zelf hun games moeten laten kopen, zodat ze wat realistischer worden.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ze prijzen de game niet helemaal de hemel in. ze beginnen netjes objectief, daar kan je waarde aan hechten, want dat is ook gewoon feit. daarentegen vond ik ze wel gelijk hebben in de zin van variatie en dat het wel leuk was.

18. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
  19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    JJ was objectief ja, die dennis juist niet, heb het wel gehad met die "dikke lul drie bier, gewoon leuk togggg" reviews van hem..

Dit komt doordat game sites op willen vallen, het laagste op gamecritics.com tot nu toe was een 4, en aangezien de meeste mensen alleen de hoogste en laagste cijfers bekijken, gaan sites de game nu een 3 geven dus. Zodra gamecritics is geupdate met de 3 van eurogamer komt er ook vast weer een andere site die de game een 2 geeft, zo gaat dat nou eenmaal..

Laatst bewerkt: 12 jun 2011
  20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze is geannuleerd,de reden ervan weet ik ook niet.

Deel Deze Pagina