[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eigenlijk doelde ik ook vooral op de UMP. Die andere vielen op zich ook wel mee.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat ik het tot lvl30 heb uitgehouden :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik tot 15e prestige lvl 50 maar daarna was het opeens lang zo leuk niet meer. Alsof er zonder XP belonging minder aan is.

Denk dat ik na 4 jaar fanatiek CoD spelen misschien eindelijk een beetje uitgekeken raak. Ben benieuwd of MW3 daar weer verandering in kan aanbrengen

4. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu level 33 vijfde prestige, dus ik kan nog wel even doorgaan. Overigens best wel begrijpelijk dat je na vijftien keer prestige er wel genoeg van krijgt:p

5. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Of je zoekt het een stapje hogerop en gaat competitief spelen? Als je geen plezier meer haalt uit public matches.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die fase heb ik gehad, daar zitten teveel verplichtingen aan als je het goed wilt doen (en ik denk niet dat ik op competitie niveau nog mee kan komen met de jonge lui :+ )

7. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Gameplay beelden van Spec Ops modus Modern Warfare 3 onthuld

Video - Tijdens het Amerikaanse televisieprogramma Late Night with Jimmy Fallon werden er nieuwe beelden getoond van Modern Warfare 3. Deze beelden tonen de Spec Ops modus uit de game.

Eric Hirshberg, CEO van Activision Publishing, Robert Bowling van Infinity Ward en Glen Schofield, mede-oprichter van Sledgehammer Games, waren bij Jimmy Fallon te gast om hun nieuwste game binnen de Call of Duty franchise te tonen.

Nadat de demo van Microsoft's E3-persconferentie werd getoond, met daarin een verwoest New York, gingen Bowling, Fallon en Engelse acteur en komiek Simon Pegg aan de slag met de Spec Ops modus van het spel. Het betreffende stukje uit de show kun je hieronder bekijken.

Call of Duty: Modern Warfare 3 ligt vanaf 8 november in de winkels voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360

http://www.xgn.nl/360/nieuws/27963/gameplay-beelden-van-spec-ops-modus-modern-warfare-3-onthuld/

MODERN WARFARE 3 - Survival Mode [Jimmy Fallon]

http://www.youtube.com/watch?v=c

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De beelden bij E3 zagen er opzich nog wel leuk uit, niet baanbrekend maar wel mooier dan Black Ops maar die Spec Ops mode ziet er gewoon echt niet uit, alsof er echt niks veranderd is. De game zal het dan ook echt duidelijk niet van zijn graphics moeten hebben maar gameplay....maar dat is gameplay die ik persoonlijk spuugzat ben.

9. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Wat had je anders gezien dan?

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hoe bedoel je precies?

11. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Qua veranderingen enzo?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zie het liever dan Zombies als ik eerlijk ben. Zombies was helemaal niks nieuws in BO. Wat extra opties en 4 speler co-op en SpecOps is voor mij al goed.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat? Zombies niks nieuws? Van COD4 op World at War kregen we de CO-OP zombies erbij. In Modern Warfare 2 hadden ze Spec-OPS met 2 spelers ... volgens mij was Treyarch toch IETS eerder met het CO-OP gebeuren dan Infinity Ward. Dus, niet altijd Treyarch haten! Ze doen soms nog wel wat goeds hoor :+

Voor de rest vind ik de nieuwe spec-ops beelden niet echt denderend. Ben voor het eerst een beetje "skeptisch" naar een nieuwe COD toe. Allemaal leuk een aardig ... maar als er weer meer van hetzelfde komt word het voor mij een budget-bak titel. Zelfde Perks / Killstreaks / modus ... nee dankje.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik dus zeg. Helemeel niks nieuws in BO. Alleen de maps waren anders, maar voor de rest een compleet dezelfde mode.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ah zo :) Ik snap 'ut! Lees het tweede stukje van mijn post maar. Ik ben skeptisch. Erg skeptisch.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze moeten idd iets nieuws gaan doen. CoD4 was awesome. Daarna ging het bergafwaarts. BO heb ik zelf binnen een week geruild.

Wat mij trekt in een dergelijke game is dat het wat tactischer moet worden, maps groter, andere gametypes, langere potjes, meer realisme etc.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat spel komt anderhalve week eerder uit :+

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Realisme moet je niet hebben in COD. Ik hou wel van de snelle acties hoor. Als ik realisme wil hebben duw ik BF3 er wel in :+

Andere perks, killstreaks. Iets wat gewoon NIEUW is. Black OP's was in het begin leuk maar nu heeft IEDEREEN de Ghost perk aan staan, erg irritant. Actief spelen doen er tegenwoordig maar weinig. Met actief bedoel ik, vol op de actie. Dat je sniped, prima, maar niet in een hoekje zitten met een ClayMore onder je reet. Gaat nergens over.

Hoop gewoon dat MW3 weer vernieuwend is. Net zoals MW2 was t.o.v World at War. Ben tot nu toe alles behalve onder de indruk. Misschien dat dat met de Multiplayer Trailer wel is.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja half het IW team is weg..
    En ondanks al het gekut en stomme perks en combi's in MW2, had het spel toch een bepaalde kick die ik in black ops totaal niet heb gevoeld.
    Denk alleen niet dat die halve groep het voor elkaar krijgt om dezelfde vibe neer te zetten.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hoopte toch op betere graphics, betere physics, gewoon een teken van enige verbetering en verandering...maar ze veranderen echt niks eraan. Ze zullen wel denken, don't fix a working formula..maar ja, the same old shit al jaren lang nu. Je hoeft maar een filmpje te zien en je ziet al dat het gewoon een update van MW2 is, niks meer, niks minder.

Het is afwachten wat de multiplayer gaat bieden, maar als er niet echt iets nieuws inzit, echt iets waardigs...dan begin ik er niet eens aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina