Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    dit is screenshot van de app "netwerkradar" en app van tmobile om te kijken hoe (slecht) je internet verbinding is. Bij de groene bolletjes heb ik geen werkend internet met T-mobile, ook al staat er dan vaak wel gewoon vrolijk 3G en aardig bereik in m'n scherm :9
    Ik zou iedergeval geen T-Mobile meer kiezen als ik de mogelijkheid heb.

Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is wel raar, want iedereen in mijn klas heeft wel gewoon internet en alles erbij. Soms wel wat problemen met bereik in aanliggende dorpjes etc, maar niets meer dan dat :eek:.

3. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Qua bereik heb ik eigenlijk nooit problemen, alleen het internet is gewoon matig/zwak. Die bolletjes zijn overigens wel over een langere tijdsperiode.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb er ook wel vaker over gehoord hoor, dat men problemen heeft met het internet bij T-Mobile. Maarja, al de andere abonnementen hebben óf geen onbeperkt internet, óf wel onbeperkt internet maar dan wel 1024Kbps/384Kbps. Hmmhm.. :{

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Bij mijn vriendin heb ik sinds enkele dagen ook geen internet meer (normaal en 3G). Pas als ik de bus pak en Bos en Lommer uit ben kan ik weer wat.. Leuke is ook dat ik haar wi-fi niet kan vinden met m'n iPhone dus op internet in d'r huis zit er niet in (behalve op de pc dan).

6. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    "beperkt internet" is ook wel een angstaanjagend begrip geworden.
    in mijn ~22 maanden heb ik 4,6gb gedownload en 890mb geupload via het tmobile netwerk. Dat is 200mb per maand en dan gebruik ik m'n iPhone wel intensief met internet, al maak ik vaak wel gebruik van wifi op de universiteit en thuis.
    Dus als je dan max 1gb/500mb beperkt internet hebt, moet je echt de hele dag youtube filmpjes kijken om daar aan te komen. Grote apps (20mb) kreeg ik altijd al de melding dat je die alleen via wifi mag downloaden.

7. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Via itunes bedoel je?
    Dat heb ik in ieder geval wel gedaan, verbonden met Outlook.
    Ik krijg een notification maar nooit zo'n rode tekentje boven de calendar applicatie op de iphone.

Iemand? Weet iemand toevallig ook hoe je niet steeds een e-mail krijgt bij elk notification bij calendar?

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vandaag m'n iPhone 3GS binnen gekregen:). Ik die vent bellen die geinteresseerd was, is z'n auto kapot|:-.. Hij houdt ook niet van opsturen maar zijn er manieren om veilig online te betalen?

Overigens wil ik de iPhone niet uitpakken dus kan nog niet checken voor het garantietermijn (Apple.nl geeft aan bij serienummer dat hij nog moet worden geactiveerd). Betekent dit dat de iPhone net nieuw is en dus garantie begint bij registratie?

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Denk niet dat hij vooruit gaat betalen voor een product wat hij net zo goed kan ophalen.

Anders, paypal....

Aangetekend versturen kan ook, kan je verzekerd opsturen met een bedrag tot 500 euro volgens mij.

10. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja aangetekende wilde ik toch wel gaan doen. Maar net toch het garantietermijn gechecked door mijn iPhone aan te sluiten, 6 september 2011. Nu kijkt ie toch verder, kutjong. Kan je je iPhone weer volledig op reset zetten, dat je 'm weer moet activeren?

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Irritante iOS5 bug:

Als ik een app verwijder op mijn iPhone blijft mijn computer hem er weer via iCloud opzetten. Nog meer mensen last van?

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jep. Maar het is nog een beta he.

13. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Nice, vanmiddag 5 iPads via mailamac.nl besteld. 34 euro per stuk:)! Fout van de site. Maar zal wel niet doorgaan:mad:, site ligt er nu ook uit wegens 'technische storing'!

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is al gepost, je krijgt je geld terug.

15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Oh echt:mad:! Jammer, kom vandaag pas voor 't eerst achter de computer:9. Heb 't gauw via iPhone gedaan vanmiddag haha:9. Waar staat 't eigk?

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hier

17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja las 't net. Ff op google gezocht. Dit staat helemaal onderaan:

Al schat ik de kans nihil dat er iets zal worden ontvangen. Jammer maar helaas:mad:. Zag een leuke handel met die 4 overgebleven iPads:9!

18. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb mijn iPhone maar weer aangemeld voor reparatie. Zitten haarscheurtjes bij m'n dock-connector. Bijna niet te zien, maar als het net zo makkelijk gaat als de vorige keer krijg ik graag weer een nieuwe. :cool:

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Zijn er trouwens ook garantie trucjes voor de iPhone4? Ook bij kleine scheurtje oid dat je 'm dan kan opsturen binnen de garantie:9. Heb in 2 jaar tijd 5 iphones gehad:cool:! Lang leve de garantie:)!

20. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Een vriend van mij heeft een haperende home-knop. Weet alleen nog niet of dat ook binnen de garantie valt. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina