ik ben inmiddels bij 2 interyos geweest en beide stond geowon in het systeem dat die 60 euro was heeft iemand hem ergens nog voor 20 gespot? en bij welke intertoys was het?
Voor de mensen die een nieuwe xbox willen: http://www.wehkamp.nl/Winkelen/Shop...m_mmc_o=4SWCjC-kTwFwwECjC7wEwybwLCjC-AfBfzT 166,- voor een Xbox 360 Slim 4gb versie
Xbox Slim met 250GB Hdd bij Bartsmit voor 199 euro als dagaanbieding deze week. Niet bekend welke dag.
Mij lijkt dat je gewoon die 3 dagen het voor die prijs mee kan nemen. Heb ff in de folder gekeken en die 3 dagen zijn de data voor de dag aanbiedingen
Beetje vaag want precies de zelfde actie was 2,3 en 4 juni. Ontopic: FRS heeft leuke 2 voor 25 aanbiedingen voor de Xbox 360 o.a. Mafia II!
Dragon Age Origins, 11,5 euro incl Halo ODST, 11,5 euro incl Crackdown 2, 9 euro incl @ zavvi.co.uk Ponden afrekenen is goedkoper dan in euro of zavvi.nl LA Noire, 31,61 exl @ play-asia Duke Nukem, 31,61 exl @ play-asia
Homefront, 18.99 incl @ play.com Red dead redemption, 17 euro @ amazon.co.uk (Als je meer dan 25 pond besteld gratis verzenden) Bioshock 2 , 6,5 euro @ amazon.co.uk (Als je meer dan 25 pond besteld gratis verzenden)
LA Noire, Brink, Black Ops, Mortal Kombat en MX vs ATV voor 35 euro per stuk bij MM Alkmaar. Persoonlijk wacht ik voor LA Noire liever tot er een versie uitkomt met alle DLC, maar voor degenen die er geen problemen mee hebben een incomplete game te kopen, is het een mooie aanbieding natuurlijk.... MM Alkmaar heeft ook een 250 GB Xbox 360 plus Homefront en Fable 3 voor 222. (Over een paar dagen heeft Bart Smit, Intertoys en E-Plaze de 250 GB 360 voor 199 euro, maar volgens mij zonder games...)
xbox360 250GB ook bij Intertoys is ie 199 euro..maar volgens mij wel 3 dagen 16, 17 en 18 juni http://www.intertoys.nl/games/xbox-360-250gb-571626.html
Heeft iemand gebruik gemaakt van bovenstaande aanbieding? Ik heb er een besteld en op de website van Wehkamp stond dat je een gratis controller + een HDMI kabel zou krijgen. Echter ontbrak de HDMI kabel in mijn order bevestiging en zit er (zoals ik al had verwacht) geen HDMI kabel bij (heb het pakketje net binnen). Iemand ook besteld, en HDMI kabel wel/niet gekregen?
Contact opnemen en een verklaring vragen zou ik zeggen Edit: eisen is misschien wat overdreven, vragen ja