[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Kan allebei de games eigenlijk wel waarderen...
    Alleen is het wel vaak zou dat ik CoD 2 maanden zwaar hooked ben en daarna bijna nooit meer spel en Battlefield meer het hele jaar door maar nooit zo verslavend als CoD. Toch gaan mijn voorkeur naar Battlefield uit, aangezien je daar heerlijk veel ruimte hebt om je ding te doen terwijl CoD vrij claustrofobische levels heeft.

2. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, nog meer slachtoffers op 64 man online :D, ja ik ga voor de pc versie
    Zelfs ziet Gears of War (1) op pc veel mooier dan op Gears of War 3 xbox 360...kom op, breng een nieuwe console op de markt, dit kan niet zo langer...6 jaar met xbox360, 6 jaar dezelfde gfx card...damn...

3. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel de waarheid ;)

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    http://blogs.reuters.com/mediafile/2011/06/09/modern-warfare-3-vs-battlefield-3-fight-turns-ugly/

Ligt het aan mij of kan ik gewoon geen youtube (of ander) videotje vinden met die bewuste XBOX footage????? of was security zo strikt dat een simpele offscreen recording zelfs niet mogelijk was, ik snap niet. Eerst wil ik duidelijke XBOX footage zien, en dan ga ik wel weer geloven, maar vooralsnog denk ik er zo over -> Battlefield 3 on consoles?

Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Alsof er in BF nooit lag is ondanks de servers.

Moet zeggen dat de elitaire toon waarop sommige BF fans over CoD praten me nu toch echt wel begint te irriteren. Ja , iedereen weet nu wel dat CoD een meer arcade game is t.o.v BF maar als het daarom zoveel minder is waarom spelen de mensen die zo op COD neerkijken dan niet allemaal ARMA II? Want dat is toch de enige echte sim.

Vergeleken met ARMA is BF ook maar een kinderachtig arcade spelletje

1 ding wat BF van mij best van COD mag overnemen is de manier waarop COD toestaat om tussen de rondes te quitten en de teams dan opnieuw balanceerd.

Potje BFBC2 duurt soms best lang dus vaak haken er wel wat mensen af en zit je dus weer met ongebalanceerde teams. Dat systeem moet beter kunnen.

sowieso geen nieuwe ronde starten voor de teams weer in balans zijn.

Daarnaast vind ik dat het party systeem een stuk beter kan. Een 'leave with party' optie zou verdomde handig zijn bijvoorbeeld. Maar die hele interface kan wel wat beter.

Qua gameplay eigenlijk niet zoveel wensen voor deel 3. Al ben ik heel benieuwd wat Prone kunnen gaan voor gevolgen heeft voor met name de dominantie van Snipers.

En ik hoop dat ze nog eens goed kijken naar spawn protection, het komt in BFBC2 naar mijn smaak nog te vaak voor dat mensen puur voor de spawn kills gaan, daar moet toch iets aan te doen zijn zou je zeggen

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ja, spawn kills zijn er al sinds dag 1 van BF1942.
    Dat hou je toch nooit tegen behalve ze kicken als ze het doen.
    Autobalance is gewoon op de PC ook.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tuurlijk wel. Maar dat kun je in de verre verste niet vergelijken met de lag in CoD.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nou, misschien heb ik dan bij CoD altijd mazzel en krijg ik altijd host maar voor mijn gevoel is het in CoD als er lag is vaak een geval van een paar specifieke spelers met een rukverbinding terwijl ik bij BF vaker heb dat de hele room sloom en laggy aanvoelt

Dat is nog eens wens trouwens, ik zou dolgraag weer een gewone serverbrowser willen.

waarom zou ik niet mogen kiezen of ik op een server in NL wil spelen of een server die verder weg staat?

Maak het in ieder geval meer inzichtelijjk

edit:// en graag een wat meer betrouwbare server voor de stats :+

9. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is geen xbox beeld alleen ps3
    Er staat zelfs PS3 in game Footage rechts onder in beeld bij desbetreffende filmpje dus echt moeilijk te vinden is het niet :F:
    Het is trouwens maar 2 sec beeld ofzo..
    Snel voor dat de security het ziet en het weg haalt... 8)

@Delphiki
    [SPOILER1][​IMG]
    A Picture Says It All :+

Server browser wil ik ook :mad:
    maar komt er niet voor consoles.

[/SPOILER1]

10. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahha :lol:

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe zit het met 25 jarigen die eigenlijks 15 zijn. :+

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Must have _O_ Meer hoef ik niet te zeggen. Ik heb het normaal niet op Battlefield, maar dit ziet er zo gruwelijk vet uit! Needddddd itttt

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind het ook opmerkelijk dat alleen Noord-Europe en de VS groen zijn bij CoD.

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Echt moeilijk was dat niet te vinden en deze had ik ook al lang gezien (echt waar) maarre vind jij dit nu overtuigend video bewijs??? 1 cutscene en een static map overview?

Nu heb ik ook wel de 'metro' mp trailer gezien, maar het is me niet duidelijk of hier dan iets van console in zit.

[yt]JYcV7YuzMsI[/yt]

Als DICE nu gewoon een MP (of SP) footage van 360 (PS3 mag ook) vrijgeeft en met grote letters zegt DIT IS CONSOLE FOOTAGE (wees niet bang het wordt ook geweldig) ... ja dan hebben we wat om over te praten. Helaas, ik heb nog niets gezien, en een ieder die mij een video kan geven met zeg 30 seconden console footage die zal ik dankbaar zijn:)

Oh de Tank Thunder lijkt me PC, je ziet Bach al achter muis+keyboard plaatsnemen:)

[yt]thCa6TxYMZU[/yt]

Ziet er wel onwaarschijnlijk gruwelijk uit (zeg niet vaak 'wil ik ook hebben' maar nu??? lol)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Dat geloof ik best maar dat wil niet zeggen dat er nog steeds veel meer 18-24 jarigen CoD spelen dan BF (op de 360)

Wat ik nog veel opvallender vind is die regios waarin die filmpjes bekeken worden. BF is blijkbaar heel populair in Rusland en CoD alleen in USA en Frankrijk?

En waarom zouden wij geen server browser kunnen krijgen :mad: Dat werkte bij RSV en GRAW toch prima?

Geef me in ieder geval die optie

16. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zocht console footage, dit is alle console footage..
    Als ik het ergens over overtuigend bewijs had mag je me quoten *)

Launch is pas over 5 maanden, het is nog steeds pre alpha..

@Delphiki
    Gelukkig geven ze je die optie ook, koop Xbox of PC versie :+

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je snap best wat ik bedoel :+

Waarm is tegenwoordig op de consoles matchmaking standaard? Voor RSV en GRAW werkte een server browser toch prima

18. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee wat je bedoeld:+
    Sterker nog het werkte voor battlefield zelf ook prima
    Battlefield 2 Modern combat

Maar matchmaking is makkelijk he.. 1 druk op "find game" en voilla
    Ping laten ze niet zien , dus je weet niet in welke timboekto server je beland bent

Serverbrowser is minimaal 2 knoppen en dan wordt het voor de helft van de mensen al goed nadenken..

1 keer raden welke ze kiezen 8)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar voor de Mac gebruikers die maar 1 knop gewend zijn kun je toch gewoon een 'quick match' optie toevoegen :+

Of sterker nog, doe gewoon een heel matchmaking systeem maar laat mij daarnaast ook zelf een room hosten en zoeken op andere private matches. Die xp kan me dan gestolen worden

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Komt echt wel goed met de Xbox 360 versie , afgelopen weekend veel BC2 gespeeld en het blijft me verbazen hoe mooi het eruit ziet, en dat is allemaal Xbox 360. Kan me absoluut niet voorstellen dat de PS3 versie de betere versie van de console zal worden eigenlijk.

En maxqubit, ik heb je stukje gelezen over BF3 on consoles maar ik kan je wel vertellen dat het voor mij niet zal gelden. Één game kan er niet voor zorgend dat ik ineens naar de PC ga, absoluut niet. En een shooter al helemaal niet, ik kijk super uit naar BF3, maar het blijft een shooter en is ook verre van mijn favorite genre(rpg is dat). Helemaal met een Skyrim aankomende, ga ik echt niet naar PC toe voor een shooter. Das voor iedereen weer anders natuurlijk..maar ach...ik zie het wel goed komen. Al blijft het gek dat de consoles nergens te bekennen waren, terwijl DICE toch laatst echt had gezegd dat ze heel tevreden waren hoe de 360 versie eruit zag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina