Daar zijn ze juist vanaf gestapt volgens mij. Eerst was het een abbo en moest je games betalen. Nu is het gewoon alleen games.
Ja, maar als je straks wereldwijd de service beschikbaar stelt is dat onmogelijk mits ze geen andere inkomstenstroom hebben. Denk je dat de developers hun games gratis op onlive laten draaien? En die servers betalen niet hun eigen stroom en onderhoud.
lijkt me sterk, daar zijn ze idd net van afgestapt. Je kan nog wel voor een tientje per maand een play-pack kopen dan heb je net als bij psn+ toegang tot een aantal spellen. In dit geval 58, allemaal wel redelijk oud echter....
Ah, dat is wel jammer inderdaad. Ik wilde voor de gein wel een spel kopen, maar heb geen credit card. Ik ben hier behoorlijk enthousiast over. Ik heb mijn HDTV ingesteld als tweede monitor en kon dus gewoon op mijn tv spelen. Xbox 360 controller aangesloten en gamen maar. Heb net de 30 minuten trial gedaan van Assassin's Creed Brotherhood. Je klikt erop en je kan gelijk beginnen. Er zijn inderdaad nog wat kleine nadelen. Het heeft nog een paar jaar nodig denk ik om helemaal tot bloei te komen, maar dit gaat in de toekomst echt groot worden
Ik heb er een met draad. Dus dat is gewoon aansluiten en gaan. Weet eigenlijk niet of het kan met een draadloze.
Ja ik heb wel zo'n dongel waarmee je hem kan connecten met je PC, maar die werkt niet met Mac geloof ik K'ga wel ff wat prutsen. Herkent Onlive de controler meteen bij het opstarten?
Ja hij checked voor een controller als je de app start. Ook bij de games kan je zien in het info gedeelte of die een controller support. Meestal wel gewoon.
Ok, draadloze controller werkt nu goed op de Mac, maar krijg nu een melding bij het opstarten van Onlive dat er een conflict is gevonden met de controller driver Ik ben echt een oetlul, de controller hoort gewoon te werken zonder die driver omdat alles server side geïnstalleerd is voor je. Nu moet ik die driver via terminals gaan deinstalleren
paypal heeft tegenwoordig zijn eigen cc toch? Maar deze optie had ik nog geeneens over nagedacht! Zo ff mijn laptop op de tv en spelen maar
Dus draadloze controller werkt gewoon? Dat is wel tof dan! Iemand die me kan uitleggen hoe ik dan het beeld van mijn laptop op de TV kan laten zien?
Ok alle mensen met een Apple/Mac; Controler werkt ZONDER drivers. Ik heb de draadloze controller aangesloten via de dongle, en Onlive herkent hem direct! Guide button functioneert nu als het Onlive Quickstart menu Geniaaaaal!
even teruglezen maar deels, de servers zijn er nog niet, maar je kan wel via Amerikaanse servers gamen (gaat vanzelf)
Is de kwaliteit van games trouwens naast de bandbreedte ook gebaseerd op de afstand naar de server? Echt heel scherp zijn de graphics niet. Heb hier een 40mbit verbinding liggen.