ja mooi he 7 gewonnen wedsrtijden en 6 trophy's , ik ben ook geen fut founder klopt geen reet van !! Ben gewoon heel slecht LOL @ Siemenn , dr werdt iets verkocht en toen had ik ineens 1,48 miljard cions !!!! ik viel van me stoel , werdt helemaal gek , toen mijn telefoon gezocht , toen wat fotos gemaakt , toen bedenken wie zal ik is kopen 94 ronaldo ,lm stond er niet op ,lf ook niet toen zag ik een lw ,4 miljoen buy now drukken boom alles weg , zo kut !!! Zo ver ik weet heeft nog niemand dit eerder gehad en ben zover de enige tot nu toe !!! was heel blij en toen heel depri !!
naja heb nu nog 200.000 over , was voor 3 minuten FUT miljardair. aller rijkste ooit waarschijnlijk !!!
Nee joh,dat klopt ook niet!Hoe kan je maar 7 wedstrijden winnen en toch 6 trophies hebben? ...1,4 miljard coins....hahahahah
Ow ja je hebt gelijk, over zijn vorige reactie heen gelezen. Achjah, liever 306 wedstrijden verloren en 1miljard coins, dan 306 gewonnen en 15k Edit: Zie dat je me toegevoegd hebt Zat al te denken wie is dit nu.
Die boven mijn vorige post bijvoorbeeld. Heeft hij nou wat aan die coins gehad of niet.. het is mij nog onduidelijk. Kan ook aan mij liggen hoor. Edit - Heb het nog even een keer doorgelezen en ik denk dat ik het inmiddels al begrijp.
Ik ben beetje aan het bieden op CB Onuhoa IF 83. Ze staan er Buy Now op voor tussen de 85-110 ongeveer. Ik bied 77k, word er 78 op geboden. En opeens bied iemand 179k erop xD. Had ie volgens mij perongeluk een 1 ingetypt. Baal je dan niet eventjes *edit: 5 minuten later dit weer..
0 euro lekker, jammer dat je er niets aan had Gewoon de kabel om de controller op te laden insteken en dan de kabel rond de linke stick binden zodat dit naar rechts wijst. Zo valt je controller niet uit en ga je naar de 59min zonder er bij te hoeven zijn Na vandaag IF adebayor gewonnen te hebben heb ik em meteen verkocht. ik dacht ik koop eens een pakje. BAM 4-4-2 TOTY Cole ! Nu enkel nog voor TOTY kompany gaan en ik ben al heel blij met men team Dit is men team tot nu toe http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#k7IhjUVjba1cF