[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik wil niet beweren DAT het allemaal zeker gebeurt, maar wel zeker (voor mij) is dat met BF3 het (eerste begin van) twijfelen er aan komt. Er zijn hier zat gasten die al PC en 360 (en PS:cool: mixen, voor mij niet, ik speel exclusief 360. Als *ik* dan een mogelijke overstap naar PC moet gaan overwegen dan zegt dat wel iets.

Liever blijf ik op 360 (lekker relaxed, no hassle) maar ik zie mij in 2015 niet nog steeds op telraam 360 gamen, dus MS moet met nieuwe hardware komen, de vraag is wanneer en heb ik dat geduld.

BF3 is de eerste game (ik tel ArmA2 niet mee) waarbij duidelijk wordt gesteld dat PC lead platform is en waarbij het uiteindelijk resultaat dat ook zal duidelijk maken, dan kom je als console gamer toch in een merkwaardige positie.

We hebben nog even maar ik ben super benieuwd waar BF3 op consoles op uitdraait.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Maar ik verwacht ook echt niet dat we nog op de 360 bezig zijn in 2015 eerlijk gezegd. Een aankondiging voor de nieuwe Xbox volgend jaar tijdens E3 zie ik best nog wel gebeuren, het is denk ik puur afwachten voor MS of de Wii U gevaar kan betekenen. En is het niet 2012 dat ze de nieuwe console aankondigen dat is dat ongetwijfeld 2013, echt niet later..zie dat no way gebeuren.

Maar het komt wel goed joh, ze hebben een heel kort stukje van PS3 laten zien in die video, en ik zou niet weten waarom 360 dat niet zou kunnen.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    WiiU is echt geen gevaar. Zolang Nintendo niet online gaat wordt het nooit iets meer.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar ze gaan juist toch wel online?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb ik anders nog niks van gezien :+

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien is het oud nieuws, maar wat een lachertje die gast van Activision over BF 3. Er zou PC materiaal vertoond zijn op een presentatie over de 360 versie van deze game. Meneer word wel erg bang nu; en terecht! :lol:

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Wat zei hij dan?

Is het nieuws trouwens waar dat die vent van EA(ricotello ofzo) Kotick van Activision geweigerd had toen hij BF3 wilde bekijken bij E3?

E3: 'Battlefield 3-beelden waren van console-versies'
    Nieuws | 13 juni 2011 - De beelden van Battlefield 3 die getoond werden tijdens EA's E3-persconferentie vorige week, zijn afkomstig van de console-versies van de game. Dit laat EA-baas John Riccitiello weten.

"Als je bij onze persconferentie was, heb je beelden gezien van de PlayStation 3- en Xbox 360-versie", aldus Riccitiello. "Als Bobby Kotick (de CEO van Activision) dacht dat het PC-beelden waren, dan zit hij flink in de problemen." Riccitiello specifiseerde niet om welke beelden het precies gaat.

Richitello ziet de E3 als de "start van een oorlog" tussen Activision en Electronic Arts, en denkt een serieuze bedreiging te vormen voor Activision. "Het feit dat Kotick twijfels af probeert te roepen over onze game is een perfect voorbeeld van zijn irritaties", aldus Riccitiello. Eerder deze week werd bekend dat Kotick geprobeerd had een speelsessie met Battlefield 3 te regelen, maar dat EA hem de toegang weigerde. Battlefield 3 verschijnt op 27 oktober voor PlayStation 3, Xbox 360 en PC. Call of Duty: Modern Warfare 3 komt uit op 8 november voor dezelfde platformen.

Bron: Insidegamer

Nevermind, ik had twee paginas terug moeten kijken, daar stond dit stukje al. Maar het is alleen van PS3 heel even in dat filmpje, in een recent artikel stond dat de 360 versie niet klaar genoeg was om te tonen, dus het lijkt me sterk wat die EA baas zegt..maar ja...ik weet niet hoor.

Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Your questions on Physical Warfare Pack and Back to Karkand pre-order items answered
    BY: HBrun POSTED: Jun 13, 2011, 12:00AM COMMENTS: 121 (Login Required to Comment)
    Q: Is the Physical Warfare Pack available in all regions, or just in the UK?
    A: It will be available worldwide at select retailers. It was first announced in the UK. Exact details for other countries and retailers will be announced at a later date.

Q: Will Physical Warfare Pack imbalance the game?
    A: The three exclusive items in the Physical Warfare Pack were specifically chosen not to be overpowered or imbalance or break the game in any way.

Q: Why do I want the Physical Warfare Pack?
    A: Owning these items will give you a more varied arsenal, but it will not give you a significant advantage on the battlefield.

Q: Is the Back to Karkand expansion pack exclusive to pre-orders?
    A: No. You can also buy it separately if you do not pre-order Battlefield 3. Back to Karkand will be available the exact same date after the launch of Battlefield 3 no matter if you pre-ordered or buy it separately.

Q: When will the Back to Karkand expansion pack be released?
    A: We have not yet announced the Back to Karkand expansion pack release date.

Q: How much does the Back to Karkand Expansion pack cost?
    A: We have not yet announced a price. However, it will be included in the Limited Edition at no extra charge.

Q: Do I have to choose between Back to Karkand and the Physical Warfare Pack as my pre-order bonus?

A: No. There is no way you can pre-order Battlefield 3: Limited Edition and not end up with the Back to Karkand expansion pack at no extra charge. On top of this, select retailers all over the world will carry the Physical Warfare Pack. Exact details for other countries and retailers will be announced at a later date.

Q: Why do you offer pre-order bonus items?

A: Because we believe in rewarding our core fanbase with special offers -- such as giving them the Back to Karkand expansion pack at no extra charge.

9. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    GOTY punt uit.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Same en natuurlijk instant buy. :thumbs:

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

[Update] Battlefield 3 Console Version Debuts On Jimmy Fallon This Week

Infinity Ward creative strategist Robert Bowling and film star Simon Pegg take to the small screen to demonstrate the next Call of Duty with late-night host and noted gaming enthusiast Jimmy Fallon tonight.

The rest of the week on Late Night With Jimmy Fallon looks like this:

Tuesday 6/14: Gears of War 3
    Wednesday 6/15: Uncharted 3: Drake's Deception
    Thursday 6/16: Battlefield 3
    Friday 6/17: Nintendo

The show to note in particular is Battlefield 3 on Thursday, during which EA will showcase the console version of the game for the first time.

Whatever you think of the guy's humor, Fallon always comes across as a genuine gamer who loves using his fame as a way to showcase games to mainstream audiences. You have to respect him for that.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dus nu afwachten of er een winkel is die die pyshical warfare pack zal krijgen?
    Hoop wel dat een nederlandse winkel hem krijgt, heb geen zin om een game als dit in het buitenland te bestellen.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik denk dat dit er ook tussen gepropt is. Maak me alleen NERGENS meer druk om. Bad Company 2 zag er grafisch ook al goed uit. Als je dan kijkt naar de omgevingen van Gears of War, Crysis, Far Cry of andere grafische spellen ben ik wel gerustgesteld. Tuurlijk zal het er grafisch niet zo tip-top uitzien als op een PC ... maar ben niet bang dat Battlefield 3 op de consoles ( en PC :+ ) een juweeltje gaat worden!

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoop gewoon dat het de Xbox 360 versie is, want ze hebben tot nu toe alleen maar heel kort de PS3 versie getoond in die trailer en niks van 360. En ik begin me dan af te vragen, zou de PS3 versie al veel 'affer' zijn dan de 360? Ik wil de game straks echt niet voor PS3 hoeven halen, want niemand van mijn vrienden (nou ja..2 dan) hebben een PS3.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik maak me daar gezien de track record van DICE geen zorgen over. Al hun games tot nu toe waren zowel op de PS3 als op de 360 prima versies.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, absoluut uitstekend uitziende games. En ach als ze wel PS3 laten zien donderdag, dan mogen we er wel vanuit gaan dat de 360 versie echt niet slechter eruit zal zien. Heb geen idee of PS3 over bepaalde shaders beschikt die 360 niet heeft...volgens mij niet, maar dan zal het allemaal redelijk identiek zijn. Hoe dan ook..ben erg benieuwd naar donderdag.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De 360 versie van BFBC2 is volgens mij net zo vaak verkocht als de PC en PS3 versies bij elkaar opgeteld. Dus maak je maar geen zorgen dat de 360 versie een ondergeschoven kindje word.

Tuurlijk is de PC het leidende platform maar de 360 is de grote melkkoe en daar gaan ze echt wel hun uiterste best voor doen.

Ben trouwens wel heel benieuwd hoe de verkoop verhouding tussen BF en CoD dit jaar word.

Vorig jaar was het zo'n 1:2 volgens mij. Je zou verwachten dat ze dit jaar een stukje dichter in de buurt moeten komen

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb nog wel een andere 'theorie' EA wil Activision verslaan, maar hoe?

BF3/360 head-on met MW3/360 maakt BF3 echt geen kans (sales), is niet realistisch. Maar BF3/PC gaat zeker wel MW3/PC verslaan, en daarom maakt EA/Dice daar hun leading platform van.

Soort 'flankerende' beweging. Eerst gaat EA/Dice de flank (PC) pakken en bezetten om vandaar uit de console markt te bestoken. (en daar is alle schade die BF3/360/PS3 aan MW3/360/PS3 kan toebrengen meegenomen)

Dan krijg je 2012, en dan brengt EA MOH2 (op frostbite2) in geschut tegen Treyarch??? om in 2013 met BF4 te komen.

Oftewel, EA/Dice gaan absoluut BF3/PC als zwaartepunt gebruiken om MW3 op PC in ieder geval weg te blazen ... pas daarna komt de aanval op console, lijkt me logisch dat ze de zwakte van Treyarch in 2012 daarvoor gebruiken als BF3 inmiddels een fenomeen is

(dit alles gezien door de bril van EA)

Ik snap wel dat gamers wellicht beide games (willen) spelen maar vanuit EA gezien willen ze Activision gewoon crushen en daarom begin je in Normandie (PC) en niet in Calais (360)

Mijn 0.02 cents:)

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat tegenwoordig het grote geld toch wel bij de console titels ligt. Daar zouden ze dus het meeste op moeten focussen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina