The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zal best, maar dit is alsof je bokst met de buurvrouw van een kennis van Mike Tyson.

Dit is niet bepaald een hack op een server van de FBI

Maar los daarvan, als zij graag cops 'n robbers willen spelen met de FBI heb ik daar niks op tegen. Maar laat Skyrim er buiten!

Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar ja, nu hebben ze ook alle gegevens in handen van Bethesda leden, volgens mij zit ik daar ook. Zal eens kijken of ik mezelf terug kan vinden. 8)

Edit:

Nope, niks staat in de lek, maar blijkbaar hebben ze wel m'n email ergens. Ff m'n wachtwoorden aanpassen van mijn hotmail. Ik raad iedereen aan die een account heeft op het Bethesda forum aan om dit ook ff te doen. Ja idd, ik gebruik overal de zelfde pass voor...

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Hackers: Als ik jullie in mijn handen zou krijgen en ik mocht een straf bedenken, dan haal ik het wereldnieuws en niet jullie !@#$ praktijken. :mad:

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Waar mensen zich druk om maken. :{

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nouja het begint natuurlijk wel een steeds groter probleem te worden.

7. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar.. Als ze paypal eenmaal te pakke hebben.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach iemand moet gewoon even hun adressen traceren en dan aan de deur komen. Kijken hoeveel kleuren die nerds in hun broek schijten.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heb je het tegen mij? :eek:

edit:

Mijn Bethesda account was idd de zelfde pass, heb nu mijn emails aangepast. nu paypal maar eens fixen.

10. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'even' hun adressen traceren. Ik denk niet dat dat zo gemakkelijk gaat

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Je paypal fixen....verander je dan gewoon alleen je password? Want ook daar kunnen ze uiteindelijk toch achter komen?

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe bedoel je? Mijn pass voor paypal gelijk aan die van Bethesda. Nu ga ik m'n wachtwoorden voor alle belangrijke dingen aanpassen. Waarom denk je dan dat mensen nog steeds op mijn paypal kunnen?

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee ik bedoelde het anders. Ik dacht voor wanneer ze Paypal zouden gaan hacken, dan kunnen ze toch achter iedereen's password komen? Ongeacht of je die net veranderd hebt? Ik heb zelf ook een paypal account en moet denk ik ook maar even wat stappen ondernemen.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tja, als ze bij paypal gaan inbreken zijn we inderdaad fucked. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Als je toch stappen wilt nemen zou je:
    - Eigen pc schoonhouden, dus geen spyware.
    - Uniek wachtwoord, dus niet net zoals ik overal de zelfde pass voor nemen
    - Oppassen voor fishingsites
    - Niet inloggen op openbare pc's

Onderga deze 3 stappen en je bent gewoon safe hoor.

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  16. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk klassieke boxart :thumbs:

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Al het moois wat we gezien hebben, maar dan in 1080p kwaliteit en geen commentaar, gewoon puur zoals je het straks zal spelen. (nou ja, in mijn geval geen 1080p,maar ok...)

[yt]S9MBqdME14I[/yt]

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Will there be vampires like in oblivion?

It have not been confirmed, but highly likely, also, there was talk about Werewolves

Will (insert Race) be a playable race in Skyrim?

The same 10 playable races from previous The Elder Scrolls Games have returned, no new, no removed.

Any more info on marksman? I know that it’s stronger and saw where Todd killed the 2 bandits but his character could have been really boosted up?

His character was indeed boosted up. But Marksmanship has been confirmed to be more realistic, i.e. a stealth head shot...will kill... It has also been confirmed that aiming will be more difficult, drawing your bow will take longer, and apparently your breathing will affect your aiming (there is a perk that lets you hold your breath when using a bow).

Will the "Adoring Fan" return? Please say yes.

The 'Adoring Fan' from Oblivion will not be returning. It's been confirmed that Skyrim takes place 200 years after the Oblivion crisis… so unless he became a vampire… it’s doubtful.

New info

According to German website giga.de, Skyrim developers plan to include relationships (both romantic and otherwise) in the game.

Todd Howard himself assumes that The Elder Scrolls V: Skyrim will be getting an "M" rating.

How leveling for Skyrim works: It works like Oblivion, there is no MAX level, there IS a theoretical max level based on how you skill up. Skyrim allows you to level much faster than they normally have, but once you hit level 50 it will drop significantly. They allow us to level faster so that we would be allowed to experience perks earlier on.

There wasn’t much of an economy to speak of in Oblivion, other than the Barter skill nothing really affected the prices of items. That has all change in Skyrim. Some town will have lumber yards… you may find some mining outposts, etc. If you decide to mess with one of the 'farming' operations there will be a shortage of that resource in question , thus hiking up all the prices of items related and making it much more scarce. (i.e. Wood- Arrows)

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Verwacht echt veel meer diversiteit in fauna in Skyrim! Oblivion was toch redelijk hetzelfde allemaal.

Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina