eens, alleen maakt zijn staande tackle veel goed. Om zijn traagheid wat te compenseren heb ik Toure naast hem staan. Werkt prima
Ik heb: Evra---terry----vidic---richards 2 snelle buitenspelers. En beren in het midden. Zo maakt het weinig uit dat deze langzaam zijn. Corners gaan er meestal ook wel in. Voor de rest: 4-2-2-2. 2 cdm: essien(snel en sterk) en toure 2 cam: david silva en tevez (of modric) 2 st: v persie en anelka of bent en defoe Echt een zoooo lekker team he.
Hoe verdienen jullie nu nog geld op de markt, alles is ingestort. Ik zelf heb nu: Anelka - Van Persie Tevez Essien - Fabregas Evra - Ferdinand - Terry - Alex - Sagna Cech Wil mijn team uitbreiden met bijvoorbeeld Torres, alleen heb nog maar 35.000 coins. Hoe coins verdienen, gewoon de 1 uur manier?
Je hebt ook spelers als Samba en King die beren zijn, en ook nog snel. Zet je daar dan Evra en Richards omheen, dan is het bijna onmogelijk daartegen te scoren Ik doe het door toernooien te winnen
Ik heb in het verleden veel gehandeld en veel verdiend,is nu eigenlijk geen doen meer.Nu moet je anders dat 5 K toernooi even een week achter elkaar spelen,ff 10 x winnen en je hebt 70 K in het totaal. 1000 coins per wedstrijd?...dat haal ik echt nooit,hoogste dat ik haal is in de 800
Dat online toernooi van deze week, 4300 + Minimaal 1000 elke wedstrijd liep ook lekker. Jammer dat er niet een vervolg op komt met een 10k online toernooi
Ik heb een tenue van grasshoppers en Aik Solna, dan heb je een tenue wat op brazilie uit en thuis lijkt
Nee kan niet. Maar voor Brazili;e gewoon het elftal shirt nemen van Modena (serie B) is braziliaans look a like! Mijn team momenteel:
Nou, dan weet ik dus dat ik niet tegen jullie hoef te spelen als jullie van Legendary winnen. Misschien toch maar eens gaan oefenen om op dat niveau te komen! @ Vegeta Jij hebt mijn dreamteam!
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#jP1OuF0sba1ue Dit is nu mijn team Lekkere wissels, vooral ST. Iemand nog tips?
Heeft iemand ervaring met de Bent IF? Ik vind de normale Bent heerlijk spelen en zit te twijfelen of ik voor Bent IF of Drogba ga
Ja bent IF moet je doen Ik vind hem fijner dan Drogba. Maar koop hem wel voor een lage prijs ~100.000. Daar staat ie wel voor op de trade. Ik zag hem net weg gaan voor 350.000
Heb atm het geld er nog niet voor, moet eerst Samba IF 83 nog ff kopen. Moet nog wel wat spelers verkopen dus hoop dat ik het geld net op kan brengen
Bent IF is een beest, moest er net tegen en hij scoorde 4x, wel op penalties gewonnen Is echt niet te doen tegen teams met allemaal snelle jongens IF, Bent, Young enz.
Jawel hoor. Dan moet je gewoon je CB in het midden houden. En snelle LB/RB hebben Linkje naar je team?