1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allebei gaaf... Games zoals Project Gotham Racing vind ik echt heel leuk om te blijven spelen! Lekker met heerlijke auto's racen in wereldsteden! Stiekem vind ik dat leuker dan op die (meestal) duffe circuits! :9
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja precies, al moet ik wel zeggen dat ze FM4 nu interessanter voor iedereen maken. Er zit van alles in, zelfs Rally zag ik. Maar ook demolition derby, dus dat schade systeem zal wel erg mooi zijn nu denk ik.
     
  3. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Demolition derby? 8)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Euh....ik vond het zelf ook wat apart klinken toen ik het typte maar dacht toch echt dit gehoord te hebben. Destruction derby zal het wel geweest zijn.,..my bad in dat geval.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik moet FM 3 nog afmaken, maar hoop voor deze wel dat hij sneller laad, veel sneller en dat de AH van FM 2 weer in ere hersteld word. Of dat er in elk geval een leuk alternatief word verzonnen om in grote maten auto's te kunnen verhandelen. Miljoenen heb ik ermee verdiend in FM 2 en dat miste ik in FM 3. Sowieso was FM 2 beter, maar ik ken een fan die hetzelfde over deze serie zegt als over bijv. de films Pirates of the Carribean. Laten we maar hopen dat het bij FM 4 dus niet het geval is.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Laadtijden waren wel best behoorlijk lang in FM3 inderdaad, maar voor de rest een prachtige game, ongelooflijk soepele framerate en prachtige graphics. Voor auto-sim fans echt een mega topper.
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ook hier een must-have!
    Maar heb geen kinect. En om nou alleen Kinect te kopen om door de bocht te kunnen kijken vind ik niet nodig. Of kan ik dan een berg features niet gebruiken/doen? Denk aan het langs de wagen lopen en details bekijken? Kan dat ook gewoon met je controller?
    Is de game volledig speelbaar zonder Kinect?
     
  8. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat de game volledig speelbaar is zonder Kinect. Zoals het al eerder is gezegd: als Microsoft Kinect gaat verplichten bij non-Kinect games, dan raken ze alleen maar mensen kwijt. Da's hetzelfde als wanneer Apple het verplicht om een iPod te hebben als je een iPad wilt ofzo. En ga zo maar door... ;)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    In die presentatie video met de maker krijg je te horen dat het allemaal optioneel is. Voor de mensen die op de bank met hun stuur willen spelen , dat kan, maar met Kinect kan ook en uiteraard met de controller natuurlijk ook. Verder zal er voice-recognition inzitten, dus als jij zegt 'Forza main menu ' ofzo, dan gebeurd dat :D
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nu hoop ik wel dat wanneer je de uitlaat veranderd, dat het geluid ook veranderd. Forza 2 had dit wel, maar Forza 3 niet. Waarom zou dat zijn, tijdsdruk toen?
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Misschien, maar ze hebben allerlei nieuwe technieken om geluid op te nemen geprobeerd. Dus het geluid zou een update moeten zijn in vergelijking met deel 3. Dus hopelijk zitten er ook verschillen in qua geluid ja.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Forza 2 heb ik zeer veel gespeeld, Forza 3 al wat minder lang (zo'n 10u ofzo), GT5 nog minder lang desondanks ik een stuurtje heb voor m'n PS3. Denk dat ik wat uit het race genre geraakt. Dus ik ben er vrij zeker van dat me deze titel ga aanschaffen, alleen hoop ik me deze keer te kunnen inhouden en niet de CE te kopen.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    10 uur? Hmm, mijn stats zeiden tijdje terug +400 uur :eek:




    Ik ben niet verslaafd.




    Laat me.
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe zit het eigenlijk met die stats? Leaderbord geeft aan dat ik op 80,9 % zit (tot zover duidelijk) maar die 400+ uur staat toch voor je hotlaps? Of is dat in jouw geval de optelsom van "menu", "racing", "editing" etc.??
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja volgens mij heb ik toen alles bijelkaar geteld ja. Hij telt tijden in de menus natuurlijk ook los en nog een aantal andere modes.
     
  16. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Turn10 heeft bevestigd dat er geen weather effects in FM4 zullen zitten:

    :'-(
     
  17. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan moeten we wachten op Forza 5...
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    De overgang tussen droog - vochtig - nattig - nat - drijfnat is physics wise niet te trekken voor de 360, denk ik.
    Daarnaast heb ik al vaker afgevraagd in hoeverre het gaat werken. Alleen endurance races zouden onder invloed van weersomstandigheden staan. Ik vind het niet zo'n punt dat het er niet in zit.
     
  19. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer, want bv. endurance races zijn een stuk moeilijker als het regent omdat je dan rekening moet houden dat je niet uit de bocht slipt etc. Dat maakt het realistischer. Als je elke endurance race (en andere races) met droog en zonnig weer racet, dan is het lekker makkelijk...
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Xbox kan weersomstadigheden makkelijk aan. Check F1 2010. Zag er nice uit en had ook effect op grip enzo toch? Overgang van weersomstandigheden zou ook niet te moeilijk moeten zijn. In GTA IV zitten zelfs overgangen die ook nog effect hebben op grip. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina