Zitten goeie titels bij Bastion, Trenched, Insanely Twisted Shadow Planet, Retro City Rampage. Mis alleen nog Fez.
Die Rock of Ages zag er vaag uit Je denkt aan de titel dat het een muziek game is oid, maar dan zie je dat het een rots is die je door de tijd moet krijgen ofzo, echt heel vaag
Waar blijft Fez!? Voorlopig staat er niet echt iets tussen waar ik echt blij van wordt. Wellicht een paar games uit Summer of Arcade, maar geen idee of ik die voor 1200 puntjes wil kopen... Daarnaast dus ook nog geen nieuws over Resident Evil 4 HD.
Idd, Fez.. maar je hoort echt heel weinig van de ontwikkelaar, af en toe es een twitter berichtje, maar verder echt helemaal niks. ben bang dat het nog wel even kan duren. Oorspronkelijk stond ie al voor 2010, ben bang dat het wel eens eind dit jaar kan worden. Fez is de game waar ik op wacht voor xbla Retro City rampage Nostalgie, zie dingen terug van Turtles, Mario, MegaMan, Probotector, Pokemon etc etc Echt vet gedaan.
Ik hoop wel dat Fruit mania iets van 400-600 is want ik ga geen 1200 puntjes uitbesteden om wat fruit door midden te snijden
Enige xbla-games die me interessant lijken zijn: Fez Retro city rampage From dust Ms splosion man. En dan is het ook nog afhankelijk van het aantal punten dat ze kosten.
Is er een XBLA game die wat lijkt op Super Meatboy? Hiermee doel ik op een platformer met korte levels
Trenched - Mogelijk, if so waarschijnlijk niet fullprice. Magic: The Gathering - Mogelijk, if so waarschijnlijk op Steam (ooit) Bastion - Oh yea (maybe pc) From Dust - Oh yea Insanely Twisted Shadow Planet - Oh yea Toy Soldiers: Cold War - Deel 1 is 1 van de beste XBLA games, Rambo gedoe is niet zo maar prob mustbuy. Orcs Must Die! - Maybe, moet genoeg strategie/moeilijkheidsgraad inzitten. Trine 2 - Like duh. (pc Steam deal ooit) Warhammer 40,000: Kill Team - Very good chance. Fez - Zeer prob. Retro city rampage - Maybe. Ms splosion man - Zeer prob. Koop ze niet allemaal (gelijk) maar toch, those are the ones to look out for.
Hopelijk wat grote veranderingen. O.a. een optie om je deck zelf te maken. Dan kun je voor de mainstream nog altijd pre-cons erin doen. En wat andere kaarten. 99% van de kaarten die er nu inzitten worden in het echt nooit gespeeld. Iig niet op toernooien etc.
Komt Trenched vandaag niet op XBLA? Ik zie nu alleen een vechtgame genaamd Lucha Fury staan,geen Trenched.
For those asking about Trenched, its European release is delayed. No new release date has been set, but it'll be "as soon as possible". De Summer of Arcade start 20 Juli