[XOne] Alice: Madness Returns

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 feb 2009.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik vind hem online ook best wel duur. uk sites issie 5pond duurder dan normale games

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb 'm via Wehkamp besteld voor 30 euro (50-20 euro kortingsbonnen), en het stijltje is genoeg voor mij _O_ Ik ben het meestal totaal niet eens met recensenten, Ninty Nine Nights 2 bijvoorbeeld werd ook helemaal de grond in gestampt en die vond ik ook heerlijk :D

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    omg ik zou het zo balen vinden als deze game tegen gaat vallen keek er echt naar uit

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Even gekeken naar het genre; Dacht dat het een beetje Fable / FEAR was; maar is absoluut niet mijn ing, sorry .... suc bij het spelen.

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    \\Ik ben behoorlijk enthousiast over Alice en haar wonderwereld. Dit is echt zo’n game die onder de radar vliegt, maar weldegelijk een juweeltje kan zijn. Het zou zonde zijn als de game niet de aandacht krijgt die deze verdient. Want als de eerste vijf uur spelen een representatief voorproefje is, dan wil ik zeker het hoofdgerecht zien. \\

preivew van gamez.nl
    wat hun in hun preview schijven, als ik het lees lijkt me het gewoon een heerlijke game
    inderaad 1 die te weinig aandacht gaat krijgen maar eigenlijk gewoon een toppertje is als je door wat schoonheidsfoutjes heen kan kijken
    maar ben benieuwd naar wat meer reviews van andere sites/magazines!! (en dan bedoel ik niet van de PU want die reviews zijn dom en kloppen voor geen meter - nog steeds spijt dat ik daar een abbo op heb genomen.. maar he laat ik niet teveel offtopic gaan)

Laatst bewerkt: 12 jun 2011
  6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zoals het er nu naar uitziet gaat het spel matige recensies krijgen. Dit blijft zeker een titel die ik wil spelen, maar ik denk gewoon dat dit spel heel snel afgeprijsd gaat worden. Soms is het gewoon verstandiger om even te wachten. Vijf weken geleden kwam Virtua Tennis 4 uit voor de adviesprijs van 60 euro. Drie weken later was de adviesprijs al 30 euro. Zelfs spellen als LittleBigPlanet 2 zijn razendsnel afgeprijsd. Met dit spel ga ik dus wachten op een prijsdaling. Met de release betaal je gewoon teveel voor de kwaliteit die je krijgt.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

http://xbox360.ign.com/articles/117/1175768p1.html

"On one hand, Alice: Madness Returns presents a fantastically imagined vision of Wonderland full of secrets, collectables, and wondrous areas of classic platforming to explore. But through questionable level design, graphical inconsistency, and repetitive gameplay, I was pulled out of the experience more than I would have liked. Alice: Madness Returns is a memorable peek through a flawed looking glass."

6.5

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Jammer dat ook deze game slechte reviews krijgt... Echter heb ik me nooit af laten schrikken door slechte cijfers en kijk ik er gewoon nog evenveel naar uit :D

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies dat is ook zo hoor. Kijk naar Aliens VS Predator, heb ik onlangs met zo'n 2 voor 25 actie gekocht en het is een zéér vermakelijke game vind ik. Maar dat vonden een heleboel reviewers echter niet...1up was zelfs zo triest om het een 25 te geven net als Rogue Warrior...'S yeah right!

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb gemende gevoelens bij Alice.

Hij is zeker niet slecht maar is ook zeker geen topper.

11. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Wat ik me afvroeg: Heb je Alice (het eerste deel) ook al gespeeld? Ben wel benieuwd hoe deze graphics zijn.

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Speaking of het eerste deel.. Zit er een code bij? Zo ja, denken jullie dat die NTSC-J versie van Gamehubs code werkt?

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Deze gaat in het rijtje 'indien low price en niks meer te spelen' ...

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb gehoord dat je bij het kopen van dit spel dat deel 1 er ook op de dvd staat klopt dat??

15. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Op dvd weet ik niet. Zag hem net staan bij game add-ons. In de tekst stond dat je hem kon kopen en gratis kon downloaden. Dus ga er vanuit dat je een code krijgt en geen dvd.

Ik neem aan dat deel 1 niet los te spelen is? Aangezien hij bij add-ons staat.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Je krijgt er een code bij voor deel 1.

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net wat zitten spelen,game is vermakelijk maar zeker niet de volle mep waard.
    In het eerste deel het openingslevel waren de graphics echt afschuwelijk.
    Nu de game echt goed bezig is is het wel een stuk beter.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat mag ook wel na 10 jaar ;)

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zou niet eens willen dat ze het eerste deel grafisch verbeterd hadden.
    Ik prefereer altijd het origineel.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik bij 3D games niet. 2D games hebben een bepaalde charme waar je niet aan moet zitten maar 3D games verouderen gewoon dus die mogen van mij gerust opgepoetst worden

Deel Deze Pagina