En nu verlies ik zonder Messi en Drogba, maar we moeten binnekort nog een keer, als ze hier stoppen met boren, word echt helemaal gek op deze kamer.
Tegen welke ploeg wil je spelen dan? De ploeg met saha en agbon of de ploeg met messi en drogba xD Idd moeten we zeker nog eens doen Saha 2x gescoort met de kop op voorzet hij is en blijft men favoriete speler Nu ga ik eens proberen om te spelen met drogba en messi, maar dan links messi en rechts drogba. Mss lukt dat beter.
Ben gewoon even op een andere kamer gaan zitten totdat ze stoppen, mijn kamer zit aan de voorkant van t huis dus dan hoor je dat de hele tijd. echt non-stop.
ik word echt ziek van mijn internet verbinding. het is nog steeds niet opgelost en ik heb alles al geprobeerd.
Kan je ook tegen vrienden spelen met ut? Volgens mij niet toch. Anders wil ik graag tegen een paar van het forum spelen om te kijken of ik echt zo goed ben
gaat wel hoor Je moet Play Match --> play a friend --> invite en dan gewoon de speler zoeken die je nodig hebt
Haha tegenwoordig met Messi en drogba in de spits bak ik er zelf ook niet veel van hoor Ben een easy target om af te maken, maar ik voeg je wel toe