Zeker! Mocht je kunnen ballen mag je het altijd proberen bij ons. Posities die vrij kunnen zijn; ST, CAM, RCM/LCM. Net iets van 9 gespeeld, 8 gewonnen en 1 gelijk. Ging beestachtig goed.
Als je wil mee doen moet je het zeggen Rob! Net Reflex Jordania (Aernhem op 't forum) vernedert met 5-1. Helaas quitten ze. "Lik je vingers"
Willen jullie een keer een potje tegen ons? xDaz en Arti, jullie heb ik in mijn friendslist. Nu zijn de meeste van ons niet online. We spelen wel met een GK.
Vanmiddag voor het eerst met De Toppers gespeeld, en het ging zeker lekker! Speelde als LCM, als spelmaker/controlerend en later als ST met m'n kleine snelheidsbeest. Het was ook erg gezellig met Daz, Arti en een vriend van Daz. Goede voetballers, soms tikkie-takkie spel gezien, was echt super! Als jullie nog een keer een speler nodig hebben, dan weet je me te vinden (als jullie dat willen, tenminste)! Ik heb controle over de 360 tonight .
Hebben jullie intresse om samen met FC NZR mee te doen aan Clubs League van Console gaming ? Aangezien je minimaal met 6 man moet spelen en omdat onze teams uit weinig spelers bestaat zou het misschien leuk zijn om in dat toernooi samen met 1 team te spelen. http://forum.consolegaming.eu/showthread.php?57966-FIFA-11-(360)-Clubs-League-Signups
Ik zou best mee willen doen als jullie een plek over hebben, of wanneer jullie een extra man nodig hebben. Wanneer zullen die wedstrijden gespeeld worden Alpine, want ben dit hele weekend weg (Concert at Sea) en ben de week van maandag de 27e tot donderdag de 30e niet inzetbaar voor .
Weet niet wanneer die gasten willen beginnen met het toernooi. 2 wedstrijden per week. Waarschijnlijk met de tegenstander een datum uitprikken wanneer de meesten kunnen spelen.
Oké, niet dat ik iets te zeggen heb want ik zit nog niet eens bij één club ofzo . Maar als jullie ooit een speler nodig hebben, omdat jullie spelers missen of jullie pro's geblesseerd zijn (), roep me maar! Hopelijk heb ik dan beschikking over de 360.
Tss. *gooit Siemenn uit de club* Ik wil het best doen hoor Alpine, maar dan moeten we echt zorgen dat we een 'Best of the Best' team hebben. Goede keeper, liefst 1 CB, twee spitsen en een CAM en een Any.