Maar..done? Hoe heb je hem gestuurd dan? Oh ok, zal ff wat anders ritselen voor dat vuur. Had ergens geregeld dat iedereen het btw krijgt. Wel een beetje lame, zie je heel Reach straks met blauw vuur rondlopen.
Als je de app "opent", moet je de gamertag invullen aan wie je de nameplate wilt geven. Die kun je in Reach zelf volgens mij aanpassen. (Zo ging het tenminste bij dat blauwe vuur)
Jip, en dan naar "Love Bungie" gaan. Btw, als je zelf een iPhone hebt, waarom wilde je de nameplate dan?
Thanks! Ook even een berichtje geplaatst op het Bungie forum dat het nergens op slaat dat het alleen op iOS is, hopelijk luisteren ze naar me
Omdat het voornamelijk door noobs gespeeld word. Of wou je zeggen dat je voor gametypes als Dinoblasters of Splockets skills nodig hebt? Als jij er gelukkig mee bent. Be my guest
Kan iemand voor mij ook die plate regelen? Ik heb helaas geen iPony. P.S. Voor die flames moet je dus echt inloggegevens gebruiken, toch?
Doe normaal man, action sack is weer eens wat anders. Boeiend of je er skills voor nodig hebt.. Beetje kortaf en denigrerend he
Ik heb nog 4, 3, 2, 1, 0 plates in de aanbieding. Kom maar op met je Gamertag! Edit: Alles is vergeven!